Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: ۳۴۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به پروژه طرح ملی مسکن در شهر کرمان لازم است که تأمین آن در این شرایط ممکن نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی عصر امروز در دیدار محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با وی اظهار داشت: در چند شهرستان استان کرمان از جمله کرمان و سیرجان در تأمین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن مشکل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهر کرمان برای آبرسانی به زمین مدنظر مشکل داریم گفت: در مجموع شهر کرمان هزار لیتر بر ثانیه آب کم دارد و باید پروژه‌های مسکن با محدودیت اجرا شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اعتبار زیادی برای آبرسانی به زمین موجود لازم است افزود: نیاز است از زمین‌هایی که در اختیار دستگاه‌های دولتی است استفاده شود.

وی با بیان اینکه زمین‌هایی که به دستگاه‌های دولتی داده شده باید پس گرفته شود و در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار بگیرد گفت: در بافت قدیم شهر هم این امکان وجود دارد تا طرح اقدام ملی مسکن در آن مکان اجرا شود.

فدائی با اشاره به اینکه ساخت و ساز در حریم قلعه دختر و قلعه اردشیر نیز ممنوع است و باید به مالکین در آن محدوده زمین معوض بدهیم که در حال حاضر موجود نیست افزود: در سمت شرق شهر کرمان نیز مشکل تأمین آب داریم و برای ساخت و ساز جدید مسکن باید به سمت غرب شهر برویم.

وی با بیان اینکه 340 میلیارد تومان برای آبرسانی به زمین در نظر گرفته شده در شرق شهر کرمان اعتبار لازم است که تأمین آن در این شرایط ممکن نیست گفت: باید زمین دیگری برای اجرای طرح ملی مسکن در شهر کرمان در نظر گرفته شود.

استاندار کرمان افزود: در داخل شهر کرمان محل انبارهای شرکت نفت را که جابه‌جا شده را می‌توان با تهاتر برگرداند و به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی: نیاز سالانه کشور یک‌میلیون مسکن جدید است/ لزوم تسریع در اجرای طرح ملی مسکناستاندار کرمان: بیش از 17 هزار نفر واجد شرایط طرح ملی مسکن در استان کرمان شناخته شدندوزیر آموزش‌وپرورش: اولویت واگذاری مسکن فرهنگیان با زنان سرپرست خانوار است/ پرداخت 4هزار میلیارد تومان تسهیلات به‌عنوان آورده متقاضی

در این جلسه علی حاجی‌زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه هزار و هشتصد نفر متقاضی فرهنگیان در طرح اقدام ملی مسکن در کرمان داریم اظهار داشت: در شهر کرمان در تأمین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن مشکل داریم.

سید مهران عالم‌زاده شهردار کرمان در این جلسه با بیان اینکه مردم از ساخت و ساز در روستاهای اطراف شهر به‌دلیل اینکه قیمت تمام شده آن فرقی نمی‌کند استقبال نمی‌کنند اظهار داشت: وقتی در منطقه بلدالامین می‌شود زمین را ارزان‌تر خرید و ساخت و ساز کرد هیچ کس راضی نمی‌شود در روستاهای اطراف شهر با قیمت بالا زمین بخرد و ساخت و ساز کند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه مجموعه تاریخی قلعه دختر و قلعه اردشیر در داخل شهر بوده و یک مجموعه میراثی و تاریخی است گفت: خانه‌های در این محدوده که حدود سی سال ساخت هستند را باید تملک کنیم.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن استان کرمان طرح ملی مسکن استان کرمان طرح اقدام ملی مسکن برای آبرسانی طرح ملی مسکن شهر کرمان ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خبر داد و گفت: باید تنش آبی را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در کار گروه تنش آبی خراسان شمالی اظهار کرد: پروژه‌ی آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه تکمیل شد.

وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری در خصوص تنش آبی و رفع آن گفت: در حوزه آب شرب روستایی دارای تنش آبی هستیم که باید با حمایت مناسب، این تنش آبی مدیریت شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در این استان در دست اقدام دارد رفع تنش آبی است که در چهار مجتمع روستایی در حال اجراست.

رشیدی گفت: مقرر شد کمیته فنی استان تشکیل و پروژه‌های تنش آبی مورد ارزیابی قرار گیرد و بعد از جمع بندی کمیته فنی و برآورد هزینه، دستگاه‌های متولی و تخصصی به دنبال جذب اعتبارات مورد نیاز باشند تا در اجرای پروژه‌ها تسریع شود.

سردار مجید رضا حسن زاده، جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این جلسه به سختی کار در استان خراسان شمالی اشاره داشت و گفت: با وجود همه مشکلات تلاش‌های خوبی انجام شد و امیدواریم امسال با انجام اقدامات نهایی بهره‌مندی مردم در حوزه آب صورت گرفته و روستا به روستا وارد مدار پایدار آب شده و تنش آبی برطرف شود.

کد خبر 750194

دیگر خبرها

  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • اختراعی که «مرد عنکبوتی» را بی‌اعتبار می‌کند!
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد