Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:36:53 GMT

نادری با پرسپولیس به توافق قطعی رسید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۴۹۸

نادری با پرسپولیس به توافق قطعی رسید

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده هم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی می ماند.

به گزارش مشرق، محمد نادری در روزهای اخیر مذاکرات زیادی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم انجام داده است.

البته این بازیکن در طول چند وقت اخیر به جز پیشنهاد از سرخ پوشان برای تمدید قرارداد مذاکراتی هم با مدیران استقلال و حتی تراکتور انجام داده بود اما در نهایت به نظر می رسد با رفع موانع موجود نادری فصل آینده هم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باقی می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

توضیحات نادری درباره ماندن در پرسپولیس

شنیده می شود مدیران  پرسپولیس برای تمدید قرارداد نادری و دریافت رضایت نامه این بازیکن با باشگاه کورتریک بلژیک به توافق کامل رسیده اند. وی در یکی دو روز آتی  قرارداد جدیدی با این تیم امضا خواهد کرد.

پرسپولیسی ها به دنبال  از دست دادن شجاع خلیل زاده قصد دارند با حفظ محمد نادری و تلاش برای متقاعد کردن یحیی گل محمدی برای ادامه حضور محمد انصاری می خواهند همچنان استحکام خط دفاعی این تیم را حفظ کنند تا در طول فصل از این لحاظ با مشکل مواجه نشوند.

به هر حال به نظر می رسد با توجه به اینکه بشار رسن هم فردا به تهران می آید و همچنین حفظ نادری تمرینات پرسپولیس در هفته آینده با نفرات کامل تری برگزار می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ پرسپولیس فوتبال خلیل زاده محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی ،احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست،به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند.البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903234

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • نخستین واکنش یحیی السنوار به پیشنهاد مطرح شده در قاهره برای توافق
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند