Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی قبل صفحه اینستاگرام رسانه الکاس قطر، در خبری مدعی شد باشگاه الریان با شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به توافق دست یافته است و این بازیکن فصل آینده در الریان بازی خواهد کرد.

پیش از این باشگاه پرسپولیس با ارسال پیامی خطاب به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر به آن ها هشدار داده بود که با شجاع خلیل زاده قرارداد امضاء نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

نامه اعتراض آمیز باشگاه پرسپولیس به باشگاه قطری؛ با خلیل زاده قرارداد ببندید به فیفا شکایت می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده تیم فوتبال پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه آلومینیوم اراک که در فصول اخیر در نقش گربه سیاه پرسپولیس خودی نشان داده و البته فوتبال خوبی هم بازی می کند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

با توجه به ترکیب یازده نفره ایرالکو شامل احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی مینگین سنی این تیم 26 سال است. 

در صورت حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات ، امیر نوری یا علیرضا نقی زاده در ترکیب اصلی میانگن سنی  این تیم بالاتر می رفت اما دو نفر اول مصدوم و دو نفر بعدی نیمکت نشین هستند.

البته غیر از بازیکنان جوان متعدد در ترکیب اصلی ایرالکو مهره های جوان زیادی هم روی نیمکت این تیم دیده می‌‍شوند.

حسین نوروزی و علی وطن دوست تنها 21 سال سن دارند،ابوالفضل قتبری 20 ساله است و محمد خلیفه دروازه‌‍بان ذخیره و بهرام گودرزی هم تنها 19 سال سن دارند تا تیم مجتبی حسینی هم با پنج بازیکن زیر 23 سال به مصاف حریف نامدارش رود.

شروین بزرگ،رضا جبیره،علیرضا نقی زاده و امیر نوری چهار بازیکن بزرگسال نیمکت ایرالکو هستند.

دیگر خبرها

  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد