Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت استان در زمینه انتشار کرونا و پر شدن مراکز بستری بیماران کرونایی و کمبود تخت‌های آی.‌سی.‌یو در حد هشدار و قرمز عنوان شد.

در این نشست اعلام شد که یکی از دلایل بالا بودن میانگین ابتلا به بیماری در استان نسبت به کل کشور همین برگزاری پر تجمع برنامه‌های مربوط به اموات شامل تشییع و خاکسپاری آن چنانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یاسوج در همین خصوص اعلام کرد: ماموران شهرداری از این پس هرگونه پارچه . پلاکارد مشتمل بر نشانی و آدرس مربوط به برنامه های ترحیم را در سطح شهر جمع‌آوری می‌کند.

وی گفت: قرار نیست تا 40 روز پارچه ترحیم و اطلاع رسانی در مورد مراسمات در شهر نصب باشد لذا شهرداری از این کار با دستور ستاد کرونا جلوگیری می‌کند.

در ادامه استاندار نیز با بیان اینکه برنامه‌های گسترده و پر تجمع عزا و خاکسپاری اموات ضربه مهلکی به استان وارد کرده است از ماموران شهرداری خواست تا چنین اقدامی را انجام دهند.

شهردار با بیان اینکه وضعیت بسیار خطرناک شده و مردم رعایت نمی‌کنند اظهار کرد: به احترام شهیدان حوزه سلامت و فداکاری پرستاران و پزشکان در مراسم یکی از نزدیکترین بستگان خود شرکت نکردم تا به دستورات مدافعان سلامت بی‌توجهی نشود.

مقدم گفت: از فردا روزانه و در 2 نوبت در اماکن پر خطر شهر یاسوج به نشانه خطر و وضعیت قرمز خودروهای آتش‌نشانی ما آژیر خطر را به صدا در خواهند آورد.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج سلامت کهگیلویه و بویراحمد شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • مفاهیم: فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است