Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@15:26:29 GMT

دو مدافع پرسپولیس می‌مانند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۲۹۸۴۰

دو مدافع پرسپولیس می‌مانند

محمد نادری در روزهای اخیر مذاکرات زیادی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم انجام داده است.

البته این بازیکن در طول چند وقت اخیر به جز پیشنهاد از سرخ پوشان برای تمدید قرارداد مذاکراتی هم با مدیران استقلال و حتی تراکتور انجام داده بود اما در نهایت به نظر می‌رسد با رفع موانع موجود نادری فصل آینده هم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد نادری و دریافت رضایت‌نامه این بازیکن با باشگاه کورتریک بلژیک به توافق کامل رسیده‌اند. وی در یکی دو روز آتی قرارداد جدیدی با این تیم امضا خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها به دنبال از دست دادن شجاع خلیل‌زاده قصد دارند با حفظ محمد نادری و تلاش برای متقاعد کردن یحیی گل‌محمدی برای ادامه حضور محمد انصاری، می‌خواهند همچنان استحکام خط دفاعی این تیم را حفظ کنند تا در طول فصل از این لحاظ با مشکل مواجه نشوند.

به هر حال به نظر می‌رسد با توجه به اینکه بشار رسن هم فردا به تهران می‌آید و همچنین حفظ نادری تمرینات پرسپولیس در هفته آینده با نفرات کامل‌تری برگزار می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا محمد نادری محمد انصاری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۲۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت