Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، محمد نصیری شامگاه پنجشنبه در بازدید از مجموعه هلال احمر ساوه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه  به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شعب جمعیت شناخته می‌شود که دارای ظرفیت‌های مختلفی در بحث ارائه خدمت است. 

وی افزود: جمعیت شهرستان مشکلاتی را در حوزه املاک دارد که در حال حاضر نیز دعوای حقوقی در این خصوص در جریان است که تلاش می‌شود بصورت ویژه به این موضوع رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جمعیت شهرستان ساوه بیان کرد: بنابر تکلیف قانونی هلال احمر و سایر دستگاه‌ها، این جمعیت باید با بهره برداری از املاک خود اقدام به درآمدزایی کرده و در آمد حاصل را در مسیر ارائه خدمت استفاده کند لذا تلاش می‌شود با ارائه مجوزهایی از این ظرفیت به بهترین نحو بهره برد.

نصیری تصریح کرد: بهره برداری از این ظرفیت‌ها جزء برنامه‌هایی است که در هفته آینده در کمیسیون سازمان در تهران مطرح و بررسی می‌شود و امید است مجوزهای لازم برای بهره برداری از این امتیازات صادر شود.

وی در ادامه از صدور مجوز واردات خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر با تعرفه گمرکی صفر و تامین اعتبار خرید این خودروها بعنوان دو اتفاق خوب در این دولت برای جمعیت هلال احمر یاد کرد و افزود: از این خودروها سهمیه خوبی برای استان در نظر گرفته شده که با توجه به موقعیت و ویژگی‌هایی که جمعیت شهرستان دارد اتفاقات خوبی برای این شهرستان در زمینه خودروهای امدادی رخ خواهد داد. 

نصیری همچنین به اختصاص 750 میلیون تومان اعتبار به استان مرکزی برای تهیه سبد غذایی برای بیماران متاثر از کرونا اشاره داشت و افزود: با این اعتبار بالغ بر 2 هزار و 500 سبد تهیه می‌شود که بیش از 250 عدد از این میزان به شهرستان ساوه اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص راهکاری برای مدیریت مجموعه 14 هکتاری هلال احمر ساوه گفت: مهم‌ترین اولویت این است که از محل درآمدهایی که جمعیت شهرستان دارد امور خود را انجام و هزینه کند بنابراین نگهداشت و توسعه مجموعه از محل درامد ها باید در اولویت باشد .

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه نیز در این نشست از تلاش‌های این مدیریت برای ایجاد یک مجتمع چند منظوره تجاری، امدادی، آموزشی و درمانی در مرکز شهر خبر داد و گفت: در صورت صدور مجوز از سازمان هلال احمر کشور امکان بهره برداری از این مجتمع فراهم خواهد شد و با ساخت این مجتمع و افزایش درآمدها، امکان توسعه هرچه سریعتر برای جمعیت هلال احمر ویژه ساوه فراهم خواهد شد.

سید لقمان حسینی همچنین تعیین تکلیف حوزه املاک هلال احمر ساوه، نبود انبار استاندارد در این شهرستان، مشکلاتی در خصوص نگهداری مجموعه 14 هکتاری و لزوم ترمیم و بازسازی بخش‌هایی از مجموعه آموزشی، ورزشی و اداری این جمعیت را از مهم ترین مشکلات و دغدغه‌های جمعیت هلال احمر ساوه عنوان کرد. 

در پایان رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به همراه سایر مسئولین هلال احمر از بخش‌های مختلف مجموعه هلال احمر شهرستان ساوه بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌های این مرکز قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: واردات هلال احمر تعرفه ساوه جمعیت هلال احمر هلال احمر ساوه بهره برداری جمعیت شهرستان شهرستان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر