Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اقدامات قضایی و قانونی برای ضاربان این دختر صورت گرفته است و مامور نگهبانی هم با صدور قرار قانونی بازداشت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز رسانه قوه قضائیه، در چند ساعت گذشته یک کلیپ در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد یک دختری در آبادان با صورت خونین مورد تعرض از سوی یک مامور نگهبانی  قرار گرفته است؛ اما اصل ماجرا چیست؟

حجت الاسلام والمسلمین مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان در این رابطه اظهار کرد: یک خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می رود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم که همراه خود مواد آتش زا و مقداری اسید نیز داشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به‌عنوان تهدید استفاده کرده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به تازگی اخراج شده است و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است. که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.

وی بیان کرد: طبق اظهارات این خانم موارد دیگری نیز مطرح شده و در این خصوص تحقیقات در حال انجام است. مامور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است بازداشت و روانه زندان شده است.

وی همچنین افزود: این پرونده به‌صورت ویژه در حال رسیدگی است.

 

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: مامور شرکت نفت رئیس کل دادگستری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پویش هشتگ معلم عزیزم بمناسبت روزمعلم در فضای مجازی صدا و سیمای آبادان راه اندازی شد.
علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس یادگاری یا ویدئو‌های کوتاه خود را همراه با معلم‌هایی که میخواهند از آنها تشکر کنند در وب سایت تلوبیون یا از طریق شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۴۴ در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله، شاد) به اشتراک و یا ارسال کنند.
به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از طرف آموزش وپرورش شهرستان آبادان تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • اوج گیری گرما در اروند