Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم زودتر جواب استعلام صلاحیت‌ها بیاید تا دلیلی برای وقفه در برگزاری انتخابات هیئت کشتی نداشته باشیم. - اخبار ورزشی -

ابراهیم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی استان خوزستان گفت: این حواشی هیچ تاثیری نمی‌تواند در روند برگزاری انتخابات هیئت کشتی استان داشته باشد و ما منتظر استعلام تعیین صلاحیت‌ها هستیم و به محض اینکه به دست ما برسد، لیست مجمع و کاندیداها تقدیم فدراسیون می‌شود که بعد از تایید لیست، در نهایت تاریخ مجمع مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص استعفاهایی که در کشتی خوزستان اتفاق افتاده، تصریح کرد: این‌ها کمیته هستند، اصلا این حواشی نباید دامنه کشتی استان را بگیرد. با قدرت کار را تا برگزاری مجمع دنبال می‌کنیم. امیدوارم هر چه زودتر جواب تعیین صلاحیت‌ها بیاید و بعد دلیلی برای وقفه در برگزاری انتخابات نداریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

معاون ورزشی اداره کل ورزش خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات این هیئت ورزشی در حال مهندسی است، خاطرنشان کرد: به این حرف‌ها نباید اهمیت داد. برابر آیین‌نامه باید فعال‌ترین افراد در سال منتهی به انتخابات برای عضویت در مجمع انتخاب شوند. نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌ها و ... این‌ها مهندسی نیست. بعد هم کاندیداها با اعضای مجمع رایزنی می‌کنند و برنامه می‌دهند.  امیدوارم که اعضای مجمع به فرد لایق و شایسته که اهلیت داشته باشد و کشتی را خوب بشناسد و بتواند خوب مدیریت کند، رای بدهند. فردی که جامعه کشتی قبولش داشته باشند.

برگزاری نشست کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های تکواندو و کشتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ایران کشتی کشتی ایران صلاحیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی