Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:47:56 GMT

خانه موذن زاده اردبیلی موزه مفاخر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۱۸۷۰

خانه موذن زاده اردبیلی موزه مفاخر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مرحوم موذن زاده اردبیلی اظهار کرد: برای خرید خانه با ارزش مرحوم موذن زاده اردبیلی با محوریت استانداری و همکاری شهرداری اردبیل کار کارشناسی باید صورت گیرد تا ۲ ماه آینده تکالیفی که برعهده شهرداری گذاشته شده انتقال این خانه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جایگاه و شان و منزلت مفاخر استان باید حفظ شود افزود: شان و منزلت مرحوم موذن زاده ملی و حتی بین المللی بوده و مراسم بزرگداشت باید در شان سلطان الذاکرین برگزار شود.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از دلسوزان و دغدغه‌مندان فرهنگ استان تصریح کرد: موذن زاده‌ها به بزرگداشت و مقبره سازی نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به آنها نیاز داریم و برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید جایگاه و مقام مفاخر را حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سبک مداحی موذن زاده اردبیلی نیز ثبت ملی شده است و این استاد مسلم مداحی و اذان بخشی از فرهنگ استان تلقی می‌شود.

بهنام جو در رابطه با تاسیس موسسه مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی گفت: اهداف، اساسنامه، نام موسسه و اعضای هیأت امنای پیشنهادی اعم از حقیقی و حقوقی باید مشخص شود و طبق نظر نماینده ولی فقیه در استان موسسه موذن زاده اردبیلی با رویکرد مشخص راه اندازی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در راس کارهای فرهنگی هرگونه اظهار نظر امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان برای ما فصل الخطاب است.

وی همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی در اجرای برنامه‌ها را ضروری بر شمرد و گفت: تشکل‌های مردم نهاد، خانه فرهنگ و هنر استان و سایر تشکل‌ها برای برگزاری مراسم چهارمین سالگرد مرحوم موذن زاده اردبیلی در دوم آذر برنامه‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل موزه موذن زاده اردبیلی اکبر بهنام جو استاندار اردبیل موذن زاده اردبیلی مرحوم موذن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی