Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:35:26 GMT

طرز تهیه کیک فرانکفورتر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۱۸۹۳

طرز تهیه کیک فرانکفورتر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این بار طرز تهیه یه کیک خوشمزه البته نه از نوع دسر بلکه از نوع یک غذای کامل را برای شما آماده کردیم. کیک فرانکفورتر یک غذای خوشمزه است که به دلیل ظاهر زیبا و مجلسی‌ای که دارد، مناسب میهمانی‌ها و مجالس‌تان است. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کیک فرانکفورتر

سیب زمینی پخته شده چهار عدد
سوسیس فرانکفورتر یک بسته
قارچ نگینی خرد شده ۱۵۰ گرم
فلفل دلمه‌ای نگینی خرد شده یک عدد
پیازداغ دو قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی دو قاشق غذاخوری
نمک، فلفل و زردچوبه به میزان لازم
تخم مرغ پخته شده دو عدد
روغن به میزان لازم

بیشتر بخوانید

آموزش آشپزی؛ از لازانیای حرفه‌ای با ۴ نوع پنیر و خوراک مرغ پرتقالی تا پیتزا سیب زمینی خوشمزه با پپرونی + تصاویر

طرز تهیه کیک فرانکفورتر

ابتدا فرانکفورتر‌ها را به صورت حلقه‌های باریک برش دهید سپس همراه با کمی روغن تفت دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلفل دلمه‌ای و قارچ را اضافه کرده و مواد را با هم تفت دهید. بعد از این که سبزیجات کمی نرم شدند، پیازداغ و رب گوجه فرنگی را به مواد اضافه کنید.

سیب زمینی‌ها و تخم مرغ‌های پخته شده را رنده کرده سپس مقداری نمک، فلفل و زردچوبه به آن اضافه کنید.

یک تابه برداشته مقداری روغن داخل آن بریزید و تابه را روی شعله قرار دهید تا روغن کمی داغ شود. نصف مایه سیب زمینی را داخل تابه ریخته و به وسیله قاشق روی آن را صاف کنید.

مایه سبزیجات و فرانکفورتر را به صورت یکنواخت روی سیب زمینی بریزید. سپس باقی مانده سیب زمینی را روی مواد بریزید و به صورت منظم پخش کنید تا سطح روی آن کاملا یکنواخت شود.

حرارت را زیاد کنید تا کیک سیب زمینی کمی سفت شود و خودش را بگیرد. بعد از آن که یک طرف کیک کاملا سرخ شد و به رنگ طلایی درآمد، آن را برگردانید تا طرف دیگر آن هم سرخ شود. کیک فرانکفورتر آماده است. آن را در ظرفی مناسب سرو کرده و نوش جان کنید.

منبع: کتاب کاله

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی کیک خوشمزه سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود