Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی گفت: در دو ساله اخیر هیچ‌گونه اعتبار ورزشی قابل‌توجهی به استان خراسان رضوی تخصیص نیافته است و تاکنون یک ریال اعتبار عمرانی نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی شب گذشته در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان زبرخان در جمع خبرنگاران گفت: در دو ساله اخیر هیچ‌گونه اعتبار قابل‌توجهی به استان تخصیص نیافته است و تاکنون یک ریال اعتبار عمران نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعتبارات تعمیرات را به‌صورت ویژه برای تمام شهرستان‌های استان دیده‌ایم و اگر تخصیص اعتبارات خوب باشد می‌توانیم کف‌پوش‌های شهرستان‌ها را بازسازی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به وضعیت سالن ورزشی روستای اسحاق‌آباد زبرخان بیان کرد: کف‌پوش روستای اسحاق‌آباد نیاز به تعویض ندارد اما با این وجود به دلیل درخواست ورزشکاران این منطقه کارشناسان عمرانی را به شهرستان می‌فرستیم که انشاء الله سال آینده کف‌پوش تعویض شود.

وی افزود: ترمیم سالن‌های ورزشی شهرستان زبرخان در دستور کار است و چمن مصنوعی شهرستان زبرخان را در سال آینده کلید خواهیم زد و همچنین کف‌پوش سالن ورزشی شهر قدمگاه تهیه شده است که با همکاری شهرداری و فرمانداری انشاء الله هر چه زودتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فتاحی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا تعطیلی مراکز ورزشی را شاهد بودیم که موجب آسیب جدی شد خاطرنشان کرد: باشگاه‌های خصوصی متأسفانه خسارت سنگینی را متحمل شدند اما از طریق وام‌ها و تسهیلاتی را که دولت در این خصوص در نظر گرفته بود نزدیک بر ۹۰۰ متقاضی داشته‌ایم که مبلغی بالغ‌بر 170 میلیارد ریال متقاضی دریافت وام آسیب‌دیدگی ورزشی در استان خراسان رضوی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تاکنون 130 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اختیار باشگاه‌داران قرار گرفته است که انشاء الله به‌زودی مابقی متقاضیان هم این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان از اعتبارات نفتی برخوردار نیستند اظهار کرد: این شهرستان‌ها اعتبارات توسعه متوازن، ۲۷ درصد و استانی دارند که نیشابور اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال در سال ۹۹ دارد و فقط پنج شهرستان در خراسان رضوی از اعتبارات نفتی بهره‌مند است.

وی با اشاره به تأسیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زبرخان افزود: به‌محض اینکه به همت فرماندار شهرستان، ساختمان این اداره تهیه شود، حکم ریاست اداره را ابلاغ خواهیم کرد.

سید یحیی سلیمانی فرماندار شهرستان زبرخان در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: اولویت ما استقرار ادارات در شهرستان تازه تأسیس زبرخان است که استقرار اداره ورزش و جوانان به دلیل جمعیت زیاد ورزشکاران و ورزش دوستان در منطقه جزو اولویت‌های ماست.

وی با اشاره به استعدادیابی جوانان در شهرستان زبرخان افزود: استقرار و توسعه خانه‌های ورزش روستایی نیز از دیگر برنامه‌های ما در حوزه ورزشی شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان زبرخان بیان کرد: همچنین توسعه و تجهیز امکانات ورزشی در حد بضاعتمان را نیز در دستور کار داریم تا سال آینده که بودجه اختصاصی ورزشی به زبرخان تخصیص یابد.

دستاوردهای سفر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به نیشابور و زبرخان تأمین اعتبار سالن صخره‌نوردی بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان، شروع پروژه استخر مجموعه انقلاب بعد از ۱۵ سال، موافقت با اختصاص رینگ بوکس، زمین چمن مصنوعی برای روستای دستجرد آقا بزرگ و پیست دوچرخه‌سواری تمرینی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان زبرخان خراسان رضوی کف پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار