Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@02:05:28 GMT

خداحافظی میثم نصیری با کادر فنی تیم ملی کشتی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۲۲۸

نصیری بعد از شکست در مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، با کسب اجازه از کادر فنی اردوی این تیم را ترک کرد.

میثم نصیری ملی‌پوش پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان سال گذشته با وجود اول شدن در جام بین‌المللی تختی، به مسابقات آسیایی دهلی اعزام نشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، دو هفته بعد از جام تختی اعلام شد که مبارزه او با امیرحسین مقصودی در کمیته داوران بازنگری شده و رأی آن کشتی که در کرمانشاه به سود نصیری اعلام شده بود، به نفع مقصودی تغییر پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق، انتخابی درون اردویی برای دو کشتی‌گیر ترتیب داده شد که نصیری در اعتراض به تغییر رأی مبارزه قبلی‌اش، در انتخابی مجدد شرکت نکرد و ضمن اعتراض به کادر فنی، اردوی تیم ملی را ترک کرد.

براساس این گزارش، میثم نصیری بعد از کشتی‌هایی که در لیگ گرفت و با توجه به اینکه سال گذشته نفر اول جام تختی شده بود، به اولین اردوی تیم ملی بعد از کرونا دعوت شد.

او روز گذشته در انتخابی درون اردویی وزن 65 کیلوگرم حاضر شد و بعد از اینکه در دور اول و دوم، 9 بر صفر و 3 بر یک از سد امیرحسین مقصودی و پیمان بیابانی گذشت، در مسابقه بعدی مقابل امیرمحمد یزدانی با نتیجه 7 بر 4 مغلوب شد و به دلیل مصدومیت در کشتی با مرتضی قیاسی حاضر نشد.

در پایان کشتی‌های انتخابی، این کشتی‌گیر باتجربه زنجانی با کسب اجازه از کادر فنی، اردوی تیم ملی را ترک کرد. میثم نصیری بعد از ترک اردو به خبرنگار تسنیم گفت که دیگر قصد کشتی گرفتن ندارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میثم نصیری کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت