Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:17:10 GMT

تجلیل از مدافعان بسیجی امنیت در دزفول

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۵۳۲

تجلیل از مدافعان بسیجی امنیت در دزفول

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از مدافعان بسیجی امنیت این شهرستان تقدیر و همچنین به دانش آموزان ممتاز با همت گروه‌های جهادی تبلت هدیه شد.

سرهنگ پاسدار لیلی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: سپاه پاسداران و بالاخص بسیجیان مانند همیشه دوش به دوش خادمان دستگاه قضایی در ایجاد امنیت در شهرستان پای کار خواهند بود در این خصوص از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج میثم تمار (ع) و همچنین عزیزان دستگاه قضایی و انتظامی که با جدیت تمام درحفظ آرامش شهروندان تلاش بی وقفه می‌نمایند تشکر و قدردانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه گروه جهادی مسجد میثم تمار (ع) باهمت خیرین تبلت به دانش آموزان ممتاز و نیازمند مدارس اهداکردند.

این برنامه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، مدیریت مدرسه درخشان ندیمی، جمعی از بسیجیان، جانبازان هشت سال دفاع مقدس و هیئت امنا مسجد میثم تمار در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  انجام شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان امنیت سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز