Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جریان «الوطنی الحر» لبنان (ملی آزاد) که جزو ائتلاف «۸ مارس» و متحد حزب الله است، ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره دیدار «جبران باسیل» رئیس این جریان با مقامات صهیونیست در خارج لبنان را رد کرد.   به گزارش پایگاه خبری «لبنان۲۴»، «انطوان قسطنطین» مشاور رئیس جریان ملی آزاد لبنان در گفت‌وگوبا شبکه تلویزیونی «OTV » لبنان گفت: «ادعای رسانه‌ای اسرائیل درباره دیدارهای میان جبران باسیل با مقامات اسرائیلی در خارج لبنان به منظور تسهیل کار مذاکره میان دو طرف بر سر ترسیم مرزها را تکذیب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   سازمان پخش( رادیو و تلویزیون) رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به نقل از یک منبع بلند پایه ادعا کرد که رهبر جریان ملی آزاد لبنان و داماد «میشل عون» رئیس جمهور این کشور در پیشبرد آمادگی‌ها برای مذاکره لبنان با رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی دو طرف نقش محرمانه داشته است.   این منبع مدعی شده است که باسیل قول داد که موافقت حزب الله را برای مذاکره لبنان با اسرائیل کسب کند و با طرف آمریکایی همکاری کند تا پرونده مذکور به دست «نبیه بری» رئیس پارلمان بماند و او موضوع را با آمریکایی‌ها که میانجی هستند، پیگیری کند.   مذاکرات غیر مستقیم میان لبنان و رژیم صهیونیستی برای حل اختلافات مرزی با میانجی‌گری آمریکا بیست و سوم مهرماه در مقر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان آغاز شد.   انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

کد خبر 847458 منبع: مشرق برچسب‌ها لبنان خبر ویژه شهید لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی