Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال تلگرامی نگار، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، ویدئویی از حاشیه‌های مراسم دانش آموختگی دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح منتشر کرد. این مراسم تاریخ ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۹، در دانشکده افسری امام علی (ع) برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب نیز در این مراسم از طریق ارتباط تصویری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با حضور تعدادی از یگان‌های نمونه از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بیانات رهبری در ارتباط تصویری با مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری + فیلم

در ادامه ویدئوی منتشر شده در کانال تلگرامی نگار را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبر انقلاب فرمانده کل قوا نیروهای مسلح دانش آموختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در "همایش خدا قوت کارگر" در چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت  "هفته ملی کار و کارگر" توجه به باید‌های اخلاقی و ایمانی کارگران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: البته مشکلات جامعه کارگری در نشست‌های مختلف بیان و ارائه شده است و باید عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه تلاش و با جهاد و مجاهدت، آخرت خود را آباد کنند.

نکونام اظهار داشت: جامعه کار و کارگر در روزگار کنونی همان جهاد در راه خداوند است که کشور را به سمت‌وسوی ظهور نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

امام جمعه شهرکرد به حرکت اخیر دانشجویان جهان در محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نشان‌دهنده حاکم شدن نگاه سیاسی در این مجموعه‌ها است، دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا سیاسی نبودند، اما امروز معارف اسلام و انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه‌ها نفوذ کرده است.

وی با اشاره به پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران در ۴۵ سال قبل از سوی امام خمینی (ره) افزود: اکنون صدور انقلاب اسلامی ایران به درون آمریکا از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است