Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:31:34 GMT

تولید خودرو ۱۹ درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۲۹۰۲

تولید خودرو ۱۹ درصد رشد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: آمار تولید ۲۲ محصول منتخب صنعتی و معدنی در شش ماهه اول ۹۹ افزایشی بوده است. تولید انواع خودروی سواری نیز با بیش از ۴۱۴ هزار و سیصد دستگاه، افزایش ۱۹ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تولید فولاد خام با ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تن افزایش ۹ درصدی را در نیمه اول سال ثبت نموده است و تولیدات انواع لوازم خانگی با یک میلیون و ۹۶۴ هزار و دویست دستگاه افزایش ۵۲.۸ درصدی داشته است.

در این مدت، تولید شمش آلومینیوم خالص با ۱۹۶ هزار و ۲۰۰ تن، در نیمه اول سال افزایش ۵۳.۲ درصدی را ثبت نموده و میزان تولید سیمان در ۶ ماه‌های اول امسال ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تن اعلام شده که افزایش ۱۴.۴ درصدی داشته است. همچنین محصولات پتروشیمی با ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن، افزایش ۷.۹ درصدی را در این بازه زمانی ثبت نموده است.

بنا بر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۶ ماهه اول ۹۹، تولید الیاف اکریلیک، انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، شمش آلومینیوم خالص، کمباین، وانت، یخچال و فریزر، لاستیک خودرو، نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیب الیاف، انواع سواری، روغن صنعتی و موتور تصفیه اول، نئوپان، سیمان، دوده، پودر شوینده، محصولات فولادی، فولاد خام، کاتد مس، پتروشیمی، داروی انسانی و آلومینا، ۲۲ کالای منتخب صنعتی و معدنی هستند که افزایش تولید داشته‌اند.

کد خبر 5054559

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تولید خودرو صنعت خودروسازی قیمت دلار بانک مرکزی ایران ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس فولاد قیمت نفت تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سرمایه بازار سهام قیمت یورو وزارت نیرو بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی