Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@03:01:12 GMT

ثمره استقامت و ایستادگی پایان تحریم تسلیحاتی بود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۴۲۰۳

ثمره استقامت و ایستادگی پایان تحریم تسلیحاتی بود

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ پایان تحریم تسلیحاتی ایران صورت گرفت، این ثمره استقامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن بود و دستاورد مهمی در برابر آمریکا محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، حجت الاسلام «رضا سالاری» با اشاره به پایان تحریم ۱۰ ساله تسلیحاتی، گفت: بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ پایان تحریم تسلیحاتی ایران صورت گرفت، این ثمره استقامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن بود و دستاورد مهمی در برابر آمریکا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: امروز راه مقابله با دشمن، عدم اعتماد به اروپایی ها و تداوم بدون تاخیر کاهش تعهدات هسته ای است.


وی خاطرنشان کرد: انتخابات آمریکا هیچ تاثیری بر اوضاع کشور ایران ندارد و امروز آمریکایی ها از ایران هراس دارند، چون ایران ابهت آنها را در جهان شکسته است.



حجت الاسلام سالاری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، ابراز کرد: تاکید بر اهمیت نیروی انتظامی توسط رهبر معظم انقلاب، به دلیل اهمیت ماموریت این نیروهای مخلص و انقلابی در استقرار امنیت در کشور است.



خطیب جمعه عنبرآباد عنوان کرد: همانطور که امنیت در کشور حرف اول را می‌زند ان شاءالله با کمک مسئولین امر، به زودی اقتصاد و معیشت در کشور نیز حرف اول را بزند.



وی اظهار کرد: آن روی سکه امنیت نا امنی است که باید محیط برای خلافکاران، هنجار شکنان مفسد، اختلاس گران و دزدان از خدا بی خبر نا امن شود.



حجت الاسلام سالاری ضمن توصیه به تقوای الهی، بیان کرد: تقوا سرمایه شرافت و کمال واقعی برای انسان است.



امام جمعه عنبرآباد تاکید کرد: عصر امامت امام عسکری(ع) ویژگی خاص و منحصر به فردی داشته و آن، انتقال عصر حضور به عصر غیبت بوده است.


وی تصریح کرد: اصلی ترین راهبرد دوران ۶ ساله امامت امام عسکری(ع)، برنامه ریزی دقیق در خصوص استقلال کامل گفتمان فرهنگ مهدوی بوده است.



حجت الاسلام سالاری با مهم دانستن دعا در حق امام عصر(عج)، ابراز کرد: دعای برای فرج امام زمان(ع) بایستی جنبه عملی داشته باشد یعنی زمینه سازی جهانی برای فرج حضرت بشود چراکه طبق فرمایش امام رئوف، دعا بدون عمل بی ثمر است.



خطیب جمعه عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران میز، وقت و کارشان را به محضر امام عصر(عج) تا دریابند حضرت از ایشان راضی یا ناراضی است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز حجت الاسلام پایان تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان با تأکید به اینکه پیام تجمعات مردم در حمایت از پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب لزوم استمرار این حرکت است گفت: سایر دستگاه‌های متولی هم باید پای کار بیایند و نیروی انتظامی را در این اقدام قانونی همراهی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور خطیب جمعه جعفریه با تأکید بر اینکه حجاب منافاتی با فعالیت اجتماعی زنان ندارد گفت: نیروی انتظامی بعنوان بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با بدحجابی به میدان آمده باید همه مردم و دستگاه‌های مسئول به صحنه بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه جعفریه با تبریک روز کارگر، رشد و شکوفایی اقتصاد را در گرو فعالیت‌های کارگران توصیف کرد و گفت: کارگری نقش موثری در تحقق شعار جهش تولید دارند و دولت و کارفرمایان هم باید در جهت بهبود وضعیت معیشتی آنان گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین صبوری فیروزآبادی امام جمعه کهک روز شورا‌های اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت و نقش شورا‌ها را در تعالی همه جانبه هر شهر و روستا مهم و اساسی برشمرد و افزود: حضور افراد کارآمد، دلسوز و دارای سلامت نفس در شوراها، پیش شرط توسعه و آبادانی ست.

حجت الاسلام و المسلمین یزدی امام جمعه دستجرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله مطهری و تبریک روز معلم به فرهنگیان گفت: با آموزش و پرورش صحیح و ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان، آینده کشور تضمین و نسلی پویا و تلاشگر تربیت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پور خطیب جمعه فردو آموزش و پرورش را رکن اساسی جامعه در تربیت نسل آینده دانست و افزود: نظام آموزشی کشور و معلمان در کنار علم اندوزی به دانش آموزان باید بیش از پیش، ارتقا سطح فرهنگ، اخلاق و معنویت آنان را هم مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد