Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت‌المقدس این شهر، افزود: اظهارنظرهای افراد و گروه‌ها در مسایل بین‌المللی نادرست است چرا که دشمنان همواره در صدد سوء استفاده بوده و می‌خواهند علیه امنیت ملی اقدام کنند.

وی بیان کرد: برخی مقامات آمریکایی در روزهای گذشته ادعا کرده‌اند که کشور ایران در مسایل سیاسی به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری این کشور دخالت می‌کند که این ادعای واهی بر جهانیان آشکار است چرا که این آمریکا است که با  سیاست‌های دخالت‌جویانه سعی در مشکل‌آفرینی دارد و ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی هیچ اعتمادی به آنان ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: روسای جمهوری آمریکا از کارتر تا ترامپ همواره در مسیر دشمنی با ایران حرکت کرده‌اند و در هر شرایطی به دنبال ضربه زدن به پایه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، بنابراین پیروزی هر یک از جناح‌های سیاسی جمهوری‌خواه و دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تفاوتی برای مردم ایران ندارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خصوص مدیریت شرایط در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز گفت: نیاز است که در سایه نظارت جدی‌تر تمامی اجتماعات غیرضروری  تعطیل شود و مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک توجه داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کادر درمانی و پزشکی با همه وجود برای معالجه بیماران، وظایف خود را با وجود خستگی زیاد انجام دادند و مردم نیز باید آگاهانه در حل این بحران مشارکت داشته و اصول پیشگیری را تا حد توان رعایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، برنامه‌ریزی دولت برای ساخت ۵۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور را اقدام شایسته‌ای عنوان کرد و گفت: این اقدام باعث کاهش هزینه‌ مسکن بین اقشار مختلف جامعه خواهد شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: باید شرایطی در کشور فراهم شود تا هزینه مسکن هر خانوار ایرانی حداکثر ۲۰ درصد از درآمد خانوارها را شامل شود.

وی در خصوص هفته ناجا نیز گفت: مجموعه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش می‌کند و در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند، بنابراین آحاد مردم باید ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده ناجا توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه اراک افزود: بر اساس موازین دینی آحاد جامعه باید از امنیت، عدالت و رفاه اجتماعی برخوردار باشند که در تحقق این مهم نقش نیروی انتظامی بیشتر از دیگر نهادها است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت داخلی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرزهای زمینی و دریایی ایران اسلامی را تحت نظر دارند تا گزندی متوجه این مرز و بوم نشود.

وی ادامه داد: با وجود عملکرد درخشان نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح تقویت شاخص‌های امنیت در سطوح مختلف جامعه باید به صورت مستمر افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: عدالت و رفاه اجتماعی در کشور آمریکا تنها یک درصد از جامعه را در بر می‌گیرد در صورتی که این مهم در کشور ما فراگیر است و آحاد جامعه از عدالت و رفاه اجتناعی برخوردار هستند.

نماز جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه مرکزی استان مرکزی امام جمعه اراک ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی استان مرکزی امام جمعه اراک ستاد اقامه نماز کشور نماینده ولی فقیه مرکزی استان مرکزی امام جمعه اراک ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی دری نجف آبادی استان مرکزی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بعدازظهر امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حوزه شورای فرهنگ عمومی دو نکته حائز اهمیت است که می‌تواند یک زمینه خوب برای اقدامات اثرگذار و مفید برای سال جاری و سال‌های آینده باشد؛ در نکته اول آنچه که ما از اقتضائات و منویات مقام معظم رهبری می‌فهمیم در مجموع آنچه که در حوزه فرهنگ باید انجام دهیم باید انسجام و هدفمندی روزافزونی داشته باشد که به نتایج مثبت منتهی شود.

وی با بیان استدلال‌های متعدد عنوان کرد: بنده معتقد هستم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ موفقیت‌های کم‌نظیری داشته است و نباید فراموش کنیم که در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی با جبهه استکبار هستیم و شرایط فعلی را به لطف الهی این انقلاب رقم زده است و این توفیقات اسلامی در داخل و خارج باید شناخته شود چرا که تقابل جبهه حق و باطل به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) تا ختم بشریت ادامه خواهد داشت و معتقدیم که در نهایت جبهه حق پیروز شده و این مستضعفان هستند که وارثین عالم خواهند شد.

صحرایی بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «به قله نزدیک هستیم»، منظور این قله تنها قله اقتصادی و یا قله سیاسی نیست، بلکه قله افتخار انقلاب اسلامی یک ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل قرارگاه در حوزه‌های فرهنگی اذعان کرد: قرارگاه تنظیم‌کننده، هدایت‌کننده، بازخواست‌کننده و راهبر میدان است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصطلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم‌تر است چون این کار محور همه کارهای دیگر است و در اینجا قرارگاه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته در جلسات شورای فرهنگ عمومی که برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدیم که استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد، از این رو با تأکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ایشان شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان یک قرارگاه می‌شناسند و در استان نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه و ترکیبی که طراحی شده است می‌تواند این کار قرارگاهی را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: حداقل ثمره تشکیل قرارگاه این است که از پراکنده کاری، موازی کاری، دوباره‌کاری و… فاصله خواهیم گرفت، چرا که در صورت عدم فرماندهی واحد، بدیهی است که اقدام صورت گرفته با شکست مواجهه شود؛ لذا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن علیه ما جبهه تشکیل داده است ما نیز در اقداماتمان باید کار جبهه‌ای انجام دهیم.

کد خبر 747359

دیگر خبرها

  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل