Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: براساس گفته‌ها و گزارشات مردمی، عموم مردم، نیروی انتظامی را از خود دانسته و از عملکرد این مجموعه خدوم در کردستان بسیار راضی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تبریک ماه‌ ربیع‌الاول و قدردانی از زحمات جهادگران عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی رسالت بسیار خطیری در برقراری نظم و امنیت و اجرای عدالت برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به‌عنوان مظهر اقتدار و دژ مستحکم امنیتی در برابر مجرمان و قانون‌شکنان در کشور عرض اندام کرده است، افزود: ادارت دیگر تنها در حوزه کاری انجام وظیفه کرده اما نیروی انتظامی و مرزبانی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تعامل و ارتباط پلیس با مردم را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: براساس گفته‌ها و گزارشات مردمی، عموم مردم، نیروی انتظامی را از خود دانسته و از عملکرد این مجموعه خدوم در کردستان بسیار راضی هستند.

وی امنیت و سلامت را بزرگ‌ترین نعمت الهی به انسان‌ها دانست و با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلامی گفت: نِعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ‏ الْأَمْنُ وَ الْعَافِيَة؛ ارزش دو نعمت «امنیت و تندرستی» از نظر مردم پوشیده و تا زمانی‌که آن را از دست ندهند، قدرش را نمی‌دانند.

ماموستا رستمی بیان کرد: در کشورهای همسایه آتش جنگ، درگیری و ناامنی وجود دارد، اما در سراسر ایران اسلامی و استان کردستان امنیت و احساس کامل برقرار، ملموس و مشهود است و این بیانگر آن هست که خداوند نعمت امنیت را به هر کشوری نمی‌دهد مگر ملتی که لایق آن باشند.

وی اظهار کرد: خداوند متعال قدرت، شجاعت، آگاهی، هوشیاری، توان دفاعی، قاطعیت و استقامت را به نیروهای نظامی و انتظامی مدافع امنیت داده و اگر نیروهای مسلح از این ویژگی‌ها برخوردار نبودند، یقیناً امنیت و آسایش مردم به‌خطر می‌افتاد و دشمنان به اهداف شوم خود می‌رسیدند.

دیداری برای تکریم عالم برجسته اهل‌سنت| "رضایتمندی مردم و تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم" اولویت پلیس در کردستان استفرمانده مرزبانی کردستان: امنیت پایدار در 227 کیلومتر مرز مشترک با عراق برقرار است/ رصد کامل تحرکات مرزی/ با هرگونه قاچاق شدیداً برخورد می‌کنیم

امام جمعه سنندج با بیان اینکه بصیرت، قاطعیت و رعایت کرامت انسانی در اجرای مأموریت‌های پلیس و مرزبانی در سطح استان قابل ملموس و مشهود است، عنوان کرد: مدافعان امنیت، نیروی انتظامی و مرزبانی در شهر و روستا، جاده‌ها، در مرزها، مناطق صعب‌العبور و کوه‌های سر به فلک کشیده حضور فعال داشته و بدون منت «امنیت» را برای مردم برقرار کرده تا زن و فرزندانمان بدون کوچک‌ترین ترس در هرساعت از شبانه‌روز تردد و رفت‌وآمد داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و یکدلی در مقابله با توطئه‌ها و نفوذ دشمنان بیان کرد: تا زمانی‌که اتحاد، انسجام و همراهی مردم با متولیان امنیت وجود داشته باشد، امنیت تأمین و روز به روز ارتقاء یافته و در این شرایط کشور و استان‌مان امن و توسعه و پیشرفت به‌دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه اگر امنیت نباشد، کرامت، شرافت، عزت و نوامیسمان در خطر خواهد بود، ادامه داد: یقیناً هرگونه جنگ، دعوا، بی‌بندوباری، بی‌نظمی و ناامنی زندگی انسان را نابود می‌کند، بنابراین باید همواره در همه ایام سختی‌ها و تلاش‌های متولیان این حوزه برای جامعه بازگو شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در این دوران سخت کرونایی علاوه‌بر تأمین نظم و امنیت عمومی، با برگزاری رزمایش‌های متعدد کمک مومنانه لبخند رضایت و شادی به مردم هدیه داد؛ افزود: انصافاً خیرین، سپاه همیشه در صحنه، بسیج، پلیس و دستگاه‌های مختلف در این ایام با کمک‌هایشان دل نیازمندان را شاد کردند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ضرورت استفاده از تولیدات و ظرفیت‌های داخلی برای برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور یادآور شد: ایران از توان دفاعی و قدرت نظامی بالایی برخوردار است اما باید در این شرایط سخت کرونایی و اوضاع اقتصادی، دولتمردان نیز به‌فکر بهبود معیشت مردم و خیرین نیازمندان را فراموش نکنند تا فاصله اجتماعی کاهش یابد.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی

دادستان کرمان گفت: دادستانی با تشکیل کمیته امنیت روانی با تمام توان به مقابله با هر آنچه امنیت روانی و فیزیکی مردم را تهدید می‌کند، خواهد پرداخت و از موارد نقض و مخدوش کردن حقوق عامه جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، مهدی بخشی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست رؤسای حوزه‌های قضائی و دادستان‌های سراسر استان کرمان با موضوع بررسی برنامه‌های عملیاتی سال ١۴٠٣ دادگستری استان کرمان، اظهار کرد: سند تحول قضائی با توجه به قانون اساسی و قوانین و مقررات هم سو با نظام، اهداف انقلاب، بیانات امام راحل و یکی از موضوعات مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته بوده است.

وی شرط اول قضاوت را انقلابی بودن، انقلابی ماندن، دفاع از ارزش‌های امام (ره) و شهدا و تبعیت از ولی عادل دانست و افزود: کسی که در مسند مسئولیت است، همواره باید با داشتن منش انقلابی، اخلاص و سخت‌کوشی در راستای تحقق سند تحول قوه قضائیه تلاش کند.

دادستان کرمان خدمت کردن به مردم را یک توفیق و موهبت بزرگ دانست و تصریح کرد: در ابتدای سال جاری ٧٩ برنامه در راستای سند تحول قوه قضائیه ابلاغ شده و در دادستانی مرکز استان نیز برنامه یک ساله ۱۴۰۳ را مبتنی بر سند تحول تنظیم کرده‌ایم.

وی با اشاره به تهیه کاربرگ‌هایی جهت نظارت بیشتر بر دادسراهای سراسر استان گفت: از طریق این کاربرگ‌ها، ارزیابی جامعی برای سنجش عملکرد در شاخص‌های متعددی از جهت انطباق با مفاد سند تحول صورت می‌گیرد و نقاط قوت و ضعف در دادسراهای استان به صورت دقیق شناسایی می‌شود.

بخشی خواستار توجه جدی دادستان‌های سراسر استان به عملکرد حوزه‌های تحت امر خود و همچنین رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها شد و افزود: تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پرونده‌های موجود در نیروی انتظامی و ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد ضابطین و ارائه آموزش‌های لازم به آن‌ها نیز در اولویت دادستان‌های سراسر استان قرار گیرد.

وی هتک حرمت و هرگونه افترا و تهمت ناروا به افراد را مذموم شمرد و به همه مقامات قضائی استان توصیه کرد، مبارزه جدی با فساد را در اولویت کارها و امور خود قرار دهند و در عین حال توجه و اهتمام ویژه به حفظ حرمت و آبروی مسئولینی که هنوز جرم آن‌ها ثابت نشده نیز داشته باشند.

دادستان کرمان یکی دیگر از مظاهر صیانت از حقوق عامه را برخورد و مقابله با شایعه‌سازان و نشردهندگان اکاذیب و اقداماتی که در فضای مجازی باورهای مردم را نشانه گرفته‌اند و موجبات تشویش اذهان مردم را فراهم می‌آورند، دانست و تاکید کرد: دادستانی کرمان با تشکیل کمیته امنیت روانی با تمام توان به مقابله با هر آنچه امنیت روانی و فیزیکی مردم را تهدید می‌کند، خواهد پرداخت و از موارد نقض و مخدوش کردن حقوق عامه جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به ماندگاری طولانی‌مدت وسایل نقلیه و اموال توقیفی در حوزه پرونده‌های مواد مخدر در استان بیان کرد: الحمدالله با اقدام جهادی و شبانه‌روزی در راستای دستور رئیس محترم قوه قضائیه و دادستان کل کشور، پارکینگ خودروهای توقیفی مواد مخدر وضعیت مطلوبی دارد اما باید این روند را ادامه دهیم تا برای بار دیگر پارکینگ‌ها پر نگردند و هر چه سریع‌تر در جهت تعیین تکلیف این خودروها اقدام شود.

بخشی خاطرنشان کرد: دادستان‌ها ضمن حضور در انبارها و پارکینگ‌های خودروهای توقیفی غیر مواد مخدر، علل ماندگاری خودروها به ویژه موتورسیکلت‌ها را مورد بررسی قرار دهند و با صدور دستورات قضائی لازم، موانع موجود را در جهت تعیین تکلیف آن‌ها رفع کنند.

کد خبر 749647

دیگر خبرها

  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی