Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:59:42 GMT

آزمایش ۳ روزه برای حضور هواداران در زمان المپیک

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۵۳۲۲

آزمایش ۳ روزه برای حضور هواداران در زمان المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، کمیته برگزاری بازیهای توکیو پس از انجام ۳ روز آزمایش چندین اقدام متقابل امنیتی کووید ۱۹ در خصوص استفاده از وسایل کمتر و تاخیر در زمان ورود به ورزشگاه به تماشاگران هشدار داد.

هنوز تصمیمی در مورد اینکه آیا هواداران با توجه به بحران ویروس همه گیر کرونا اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را دارند یا خیر، اتخاذ نشده است اما برگزارکنندگان در حال تدوین طرحی برای اطمینان از ایمنی و موفقیت آمیز بازی‌های المپیک توکیو هستند که مرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرکز مطبوعات و رسانه های بازی های المپیک توکیو به مدت ۳ روز میزبان آزمایشاتی بود که برگزارکنندگان فناوری‌های مختلفی را برای بررسی دمای بدن تماشاگران ارزیابی کردند.

رویترز گزارش داد که از جمله این آزمایشات می‌توان به دوربین‌های دماسنج، دماسنج های مادون قرمز بدون تماس و نوارهای دماسنج اشاره کرد.این نوارها به مچ داوطلبان بازی‌ها متصل شده که حاوی مایع حساس به حرارت است که در صورت داشتن تب می‌تواند آن را تشخیص دهد.

این انتظار وجود دارد سیاست‌ها قبل از پایان سال اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک توکیو ویروس کرونا تماشاگر ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز پنجشنبه روند آزمایش سامانه موشک‌انداز چندگانه ۲۴۰ میلی متری ساخت یک واحد صنایع دفاعی تازه تاسیس در این کشور را بررسی کرده است.

این خبرگزاری، نتایج آزمایش را رضایت‌بخش ارزیابی کرد. در این گزارش جزئیات بیشتری از واحد تولیدکننده توپخانه ارائه نشده است.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: گمان می‌رود کره شمالی در بحبوحه ادعا‌های آمریکا و کره جنوبی مبنی بر تامین تسلیحات جنگی برای روسیه، تولید توپخانه‌ای خود را افزایش می‌دهد. مسکو و پیونگ یانگ، این گمانه‌زنی را رد می‌کنند.

شلیک آزمایشی اولیه نشان داده است که راکت‌ها استاندارد‌های لازم را برای ویژگی‌ها و دقت پرواز دارند.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، کیم گفت: سیستم موشک پرتاب چندگانه ۲۴۰ میلی متری، که دارای فناوری جدید است، تغییر استراتژیکی در تقویت قابلیت‌های توپخانه ارتش کره شمالی ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری کره شمالی، در گزارشی جداگانه نوشت: کیم از دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ که به نام پدربزرگ و بنیانگذار ایالتش نامگذاری شده است، به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش انقلابی، پیش از تشکیل این ارتش کشور، بازدید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟