Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد که آزمایش سامانه موشکی ضدهوایی اس-400 ساخت روسیه شروع شده و در حال انجام است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پس از اقامه نماز جمعه در استانبول در پاسخ به خبرنگاران در خصوص تست سامانه موشکی اس 400 گفت: این خبر درست است. تست انجام شده و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً رویکرد آمریکا ما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. یونان سامانه موشکی اس 300 را داشته و در حال استفاده از آن است. آیا آمریکا چنین مسائلی را در مورد یونان مطرح می‌کند؟

اردوغان افزود: گویا استفاده از یک سلاح روسی آقایان را ناراحت کرده است. ما مصمم هستیم و راهمان را نیز مانند گذشته دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص آتش بس در لیبی نیز گفت: این آتش بس در بالاترین سطح وجود ندارد. در سطوح پایین‌تر اینکه چه اندازه ماندگار باشد نیز زمان نشان خواهد داد. از نظر من چندان قابل اعتماد نیست.

رئیس جمهور ترکیه در خصوص آخرین وضعیت جنگ قره باغ و موضع ترکیه در این خصوص نیز گفت: اعتقاد دارم که حداقل به اندازه روسیه در این منطقه برای ایجاد آتش بس حق داریم.

انتهای پیام/4155/

منبع: آنا

کلیدواژه: ترکیه اردوغان اس 400 رئیس جمهور ترکیه سامانه موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران