Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود افزود: در این شرایط دشمنان با تمام وجود در پی ایجاد تفرقه و اضمحلال جهان اسلام هستند.

وی اضافه کرد: امروز وحدت و همبستگی در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی لازمه و نیاز جامعه اسلامی است.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از بنیاد مستضعفان، استاندار، سپاه ،بسیج، فرماندار، شورای شهر و شهردار در خصوص حمایت این بنیاد از آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی بازارچه دیلم گفت: امید می‌رود دیگر نهادهایی که مسئولیت مستقیم در امور حمایتی دارند به وظیفه خود در قبال این کسبه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری همچنین بر ضرورت گرامیداشت هشتم آبان روز نوجوان و ۱۳ بان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید به نیازهای جوانان و نوجوانان از جمله عرصه‌های تربیتی، آموزشی، تفریح سالم، ورزش و خدمات عمومی، امید آفرینی و آینده‌پژوهی توجه داشته باشند.

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به تغییر شرایط جوی مسئولان در خصوص توزیع منابع انرژی به ویژ نفت سفید تقاضا دارم هرچه سریع‌تر در عرصه توزیع سریع و قابل دسترس در تمام نقاط استان برنامه ریزی و به طور جهادی عمل کنند تا در فصل سرما در این شرایط کرونایی مردم دچار مشکل نشوند.

وی یادآور شد: مسئولان نسبت به کنترل قیمت‌ها به ویژه درباره کالاهای اساسی تدبیر کارآمدتر، نظارتی مؤثر و مناسب داشته باشند، بی تردید مردم از گرانی‌های افسار گسیخته و تدبیر نکردن و نظارت در این عرصه گلایه دارند.

امام جمعه بوشهر گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا لازم است مسئولان درراستای تجهیز امکانات بیمارستانی و توسعه آن و توجه ویژه به امور کادر پزشکی و درمان و مدیریت بهداشت اجتماعی  با این بیماری تدبیر و مدیریتی کارآمد داشته باشند.

وی از مردم خواست نسبت به اجرای توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه لازم داشته باشند.

برچسب‌ها بوشهر هفته وحدت غلامعلی صفایی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته وحدت بوشهر هفته وحدت اخبار کنکور امام جمعه بوشهر داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان بیان کرد: هفته معلم را به همه جامعه فرهنگیان، اساتید در حوزه و دانشگاه تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: امروز در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم، اما سوال اینجاست که راه حل اساسی این مشکلات کجاست؟

شعبانی با اشاره به اینکه یکی از مسائل و معضلاتی که امروز با آن روبرو هستیم، مساله اشتغال جوانان است، گفت: نسل جوان ما باید به عنوان یک تولید کننده ثروت مطرح شود.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین نهادی که می‌تواند و باید در این مسیر حرکت کند، نظام تعلیم و تربیت کشور است، گفت: علاوه بر آموزش باید این مسائل تبدیل به رفتار اجتماعی و عملی بشود.

امام جمعه همدان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، اساسی‌ترین و حساس‌ترین بخش از وظایف جریانات انقلابی است که گاهی از موارد به آن بی‌توجهی شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه کار نهاد تعلیمی و آموزشی ما تربیت انسان است و فقط بنا نیست به دانش آموزان آموزش داده شود، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به مساله معاونت پرورشی اشاره کردند و این اهمیت کار را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مبانی اصیل و قابل دفاعی که ما داریم، باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد، گفت: طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی برای جوانان این کشور دارد.

شعبانی بیان کرد: با طولانی شدن دوره تحصیل، فرصت جوانی از فرزندان ما گرفته می‌شود و لذا نیازمند اصلاح است که وزیر آموزش و پرورش نیز به آن اشاره دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ایام اخیر پس از شکست در میدان نظامی، با شایعه پراکنی و دروغ‌پردازی به سراغ جنگ رسانه‌ای رفته است، ادامه داد: وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است.

شعبانی با اشاره به اینکه فراموش نکنیم که جریان رسانه‌ای دشمن ابلیس صفت است، گفت: سال‌ها بسیاری از غرب زده‌ها، صحبت از آزادی بیان در غرب داشتند، اما امروز شاهدیم که چگونه با دانشجویان خودشان برخورد می‌کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از اول معتقد بود آزادی بیان در غرب، یک شعار تو خالی است و امروز حقانیت موضع‌گیری ما در بلاد کفر دیده می‌شود، افزود: امروز مواضع جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا فراگیر شده و این موفقیت جمهوری اسلامیست.

وی با اشاره به اینکه شأن امامت جمعه مطالبه‌گری است، اضافه کرد: هدف از مطالبه‌گری تقویت و حمایت از مسئولان در مسیر حل مشکلات مردم است نه تضعیف آنها.

شعبانی با بیان اینکه خیلی از مطالبات مردمی در جلسات خصوصی و عمومی مطرح و ائمه جمعه پیگیر مشکلات مردم هستند، ادامه داد: تریبون نماز جمعه، تریبونی برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات همه مردم است که انتظار دارند حرف آنها شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار این است که مسئولان در سطح استان و در سطح ملی نسبت به این مطالبات برخورد شایسته داشته باشند، گفت: امام صادق (ع) تشیع، امامت و ولایت را زنده کردند و امروز همه ما سر سفره امام صادق (ع) هستیم.

شعبانی ادامه داد: آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای حضرت آیت الله طه‌محمدی که در بیمارستانی در قم بستری هستند، داریم.

کد خبر 6095821

دیگر خبرها

  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است