Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به‌مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) تعداد ۵۰ سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان مناطق محروم استان توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، یکی از اقدامات بسیج توزیع جهیزیه ویژه زوج‌های جوان است که به مناسبت ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) 50 سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است به همین سبب همه جهیزیه‌ها برای کمک به تولید ایرانی، ایجاد اشتغال و حمایت جوانان برای تشکیل زندگی از کالاهای ایرانی انتخاب شدند.

رسیدگی به محرومین اولویت سازمان بسیج سازندگی استان سمنان استبلوار عمار یاسر قم به آزادراه امیرکبیر متصل می‌شود/واگذاری پروژه‌های اولویت‌دار به بسیج سازندگی‌محموله کمک‌های بسیج سازندگی استان سمنان به روستای حسین آباد کالپوش ارسال شد

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد