Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه اظهار داشت: برپایی نماز جمعه تنها با دستور خداوند متعال به جا آورده می‌شود چرا که این نماز فضای مناسبی را برای بیان مسایل دینی، سیاسی، اجتماعی، عدالت، انسانیت، رافت، عطوفت، هدایت و ارشاد در جامعه ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن کریم برای ارشاد و هدایت بندگان است، افزود: خداوند درباره قرآن می‌فرماید تمام این کتاب برای هدایت است و هر آیه آن راه را از بی‌راهه به ما نشان می‌دهد، چراغ راه زندگی ما بوده و هرآنچه انسان به آن نیازمند می‌باشد در این کتاب آسمانی بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه خداوند به پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمود به مردم بگو من فرستاده‌ای از سوی خدا برای هدایت شما فرستادم، تاکید کرد: خداوند، پیامبر اسلام را که رحمت العالمین است را فقط برای عصر و زمان خودش نفرستاد بلکه ایشان هدایت‌گر تمام انسان‌ها، از ابتدا تا پایان جهان هستند.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: در دوران انقلاب، ما با عمل به یک آیه قرآن کریم که خداوند در آن فرموده بود مومنان نباید تحت تسلط مشرکان و دشمنان اسلام باشند، توانستیم انقلاب کنیم. 
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امروز متاسفانه سلطه اقتصادی دشمنان برروی کشورمان وجود دارد و ما را در حوزه‌های مختلف تحریم کرده‌اند اما مردم باید ضمن حمایت از تولید ملی و ایجاد جهش در حوزه تولید بتوانند این سلطه اقتصادی و تحریم‌ها را کمرنگ‌تر کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌آموزیم که مومنان باید نسبت به هم رئوف و دلسوز بوده و همزیستی مهربانانه داشته باشند و کینه و خشم را برای دشمنان اسلام اعمال کنند. 
 
وی به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون در دوران پهلوی اشاره کرد و گفت: این قانون در حقیقت یک نوع بردگی بود و تفسیر آن نیز این بود که اگر یک آمریکایی در ایران هر جنایتی انجام دهد و بزرگترین شخصیت‌های کشور را از بین ببرد، احدی حق محاکمه آنها در ایران را ندارد بلکه باید به کشور خود بازگردد و محاکمه شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: غربی‌ها با تصویب این قانون، عزت و کرامت ما را لگدمال کرده بودند و امام (ره) این حقیقت را خوب متوجه شدند و با بصیرت خود فریاد زدند و مردم را آگاه کردند و اجازه تصویب این طرح را ندادند. 

برچسب‌ها امام جمعه قزوین استان قزوین قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین استان قزوین قرآن کریم امام جمعه قزوین استان قزوین قرآن کریم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

حجت الاسلام محسن نوفرستی، امروز جمعه، ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: در عملیات  وعده صادق نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: در مسئله عملیات موشکی به عین الاسد هم آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدارهایی که دادند، هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، امروز هم بعد از عملیات وعده صادق نیز رژیم صهیونیستی اگر می‌توانست کاری انجام می‌داد.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

وی بیان کرد: با توجه به روز جهانی کارگر و اینکه کار و تلاش یکی از مسائل مهم دین اسلام است لذا هر انسانی اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند و اسلام‌ هرگز تنبلی و بی‌حالی را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: اسلام نه تنها کار و تلاش بلکه بالاتر از آن یعنی جهاد را از انسان انتظار دارد و جهاد، کار و تلاشی است که در راه خداوند و برای مقابله با دشمنان رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، افزود: نقش کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی بارز است.

وی گفت: ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، امیدواریم نسل آینده که نسل انتظار است به گونه‌ای تربیت شوند تا زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشند و رسالت ما در این زمینه بسیار سنگین است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان، گفت: سفر رئیس جمهور با وجود گروه‌های تروریستی در این کشور برای ما دستاوردهایی دارد، این حضور در مقابله با تحرکات گروه‌های تروریستی و همچنین در راستای اتحاد و انسجام بین دو کشور نقش موثری دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است