Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم دولت با بهانه گیری‌های خود طرح تأمین کالاهای اساسی را از دستور کار مجلس خارج کند. جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان،با اشاره به علل نابسامانی و نوسان قیمت ارز، اظهار داشت: مهم‌ترین علت این مسئله آن است که فروش نفت بسیار کاهش یافته و از سوی دیگر دولت بازار ارز را تحت مدیریت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود تاکید کردند که مجلس باید به دولت کمک کند تا دولت تا آخرین روز کاری خود اقدامات لازم را برای حل مشکلات مردم انجام دهد و مجلس از هیچ تلاشی در این راستا مضایقه نمی‌کند.
وی افزود: مجلس نباید منفعل باشد و باید دولتمردان را وادار به کار و تلاش بیشتر  به ویژه در زمینه کنترل قیمت‌ها کند.

مخالفت دولت با طرح تامین کالا‌های اساسی کوچکی‌نژاد درباره آخرین وضعیت بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی، گفت: متأسفانه دولت با این طرح مخالف است و در این شرایط مجلس نباید عقب نشینی کند و باید مصر باشد تا هر چه سریع‌تر این طرح در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گیرد.   نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولتمردان در توجیه مخالفت خود با طرح تأمین کالاهای اساسی می‌گویند که دولت منابع مالی لازم برای اجرای این طرح را ندارد.   کوچکی‌نژاد اظهار داشت: سؤال ما از دولتی‌ها آن است که چطور هر جایی که بخواهند کاری انجام دهند بودجه دارند، اما در طرح تأمین کالاهای اساسی که به نفع مستضعفان و اقشار ضعیف جامعه است، می‌گویند که بودجه ندارند!   وی با اشاره به اینکه دولت گاهی اوقات بهانه گیری می‌کند و با مجلس هماهنگ نیست، گفت: مجلس باید از اهرم‌های قدرت و ابزارهای نظارتی خود به خوبی استفاده کند و روی طرح‌های تدوین شده خود محکم بایستد و عقب نشینی نکند.   عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم  دولت با بهانه گیری‌های خود طرح تأمین کالاهای اساسی را از دستور کار مجلس خارج کند.   بیشتر بخوانید: ورود بهارستان به تأمین کالا‌های اساسی

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم طرح تأمین کالاهای اساسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد