Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته گفت اینتر در مسیر درستی است و به زمان نیاز دارد تا پیشرفت کند. 

از هفته پنجم رقابت های سری آ ایتالیا، فردا از ساعت 19:30 اینتر میهمان جنوا خواهد بود. اینتر در حالی به جنوا می رود که در لیگ قهرمانان مقابل موشن گلادباخ به تساوی 2-2 رسید و هفته گذشته دربی میلان را واگذار کرد. آنتونیو کونته معتقد است اینتر در این فصل شایسته امتیازات بیشتری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

ما باید به ترکیب نفرات خودمان نگاه کنیم. ما در حال تلاش هستیم تا در این لحظات شرایط را مدیریت کنیم. تلاش می کنیم در حالی که هر سه روز یک بار بازی می کنیم، بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام بازی ها سخت است و باید تلاش کنیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند و به بهترین شکل برای بازی ها آماده شوند. من اصلا نگران نیستم زیرا من، بازیکنان و باشگاه از راهی که انتخاب کرده ایم، راضی هستیم. ما خوب بازی می کنیم و نتایجی می گیریم که به اندازه شایستگی مان نیست. گاهی حریفان به دلیل بعضی بی دقتی ها ما را مجازات می کنند و می توانیم از آن دوری کنیم اما خوشحالم که ما به ایده خاصی باور داریم و اراده و انگیزه داریم. 

از نظر شور و اشتیاق و هیجان، فکر می کنم ما در بازی قبل مقابل آلمانی ها هم برتر بودیم. فکر می کنم این راه درستی است. بعد همانطور که همیشه می گویم، همیشه همه چیز تحت تاثیر نتیجه قرار می گیرد. اگر به عملکرد تیم نگاه کنیم، من راضی ام اما فراتر از همه، بازیکنان هم راضی هستند. نتیجه به فاکتورهای دیگری هم بستگی دارد. ما همیشه همیشه باید 110 درصد آماده باشیم تا نتیجه خوب بگیریم و عملکرد خوبی داشته باشیم (اتفاقات و شانس به سود ما نبوده اند). 

باید کار کنیم اما همچنین باید لیورپولِ یورگن کلوپ را الگو قرار دهیم. آنها برای 4 سال هیچ جامی کسب نکردند و حالا آنها یک ماشین جنگی هستند. آنها هم از آنچه که در حال سخت آن بودند، رضایت داشتند. این مسیری است که با مدیران و رئیس باشگاه در پیش گرفته ایم. 

اینتر در کسب کلین شیت در این فصل مشکل داشته است

ما تلاش می کنیم تمام بازیکنان ترکیب در تیم نقش داشته باشند و بنابراین بعضی خصوصیات تیم نسبت به فصل گذشته تغییر می کند. ما گل های زیادی زده ایم و می توانیم بیشتر هم گل بزنیم اما گل هایی می خوریم که می توان از آن دوری کرد و اغلب اوقات در پی اشتباهتن فردی است که می توان پیشرفت کرد. ما باید پیشرفت کنیم و همچنین یک نکته مثبت وجود دارد: خیلی از بازیکنان به سرعت بازی کردند و تجربه کسب کردند زیرا بعضی از بازیکنان ما غائب بودند. ما به کارمان ادامه می دهیم و تا اینجا، هیچ کدام از حریفان در زمین از ما برتر نبوده است. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟

داروین نونیز از 32 موقعیت مسلم گلزنی تنها 6 گل به ثمر رسانده است. 

طرفداری | از اولدترافورد تا آنفیلد و گودیسون پارک، داروین نونیز با از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی در ناکامی لیورپول نقش مهمی ایفا کرد. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ طی 17 روز لیورپول با یک فروپاشی بزرگ مواجه شد. آن‌ها در گودیسون پارک تسلیم شدند تا به نوعی رویای قهرمانی در لیگ برتر از بین رفته باشد. قضاوت دقیق در مورد اینکه این تیم در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد، با نگاه سرد شرایط فعلی دشوارتر می‌شود. بازیکنان ترکیب لیورپول دچار افت بزرگی شدند. جانشین احتمالی یورگن کلوپ، آرنه اسلوت از فاینورد خواهد بود. سرمربی هلندی از شکوفایی استعداد بازیکنانش به عنوان کارت برنده‌اش یاد می‌کند، اما وضعیت فعلی بازیکنی مثل داروین نونیز زیر ذره‌بین مایکل ادواردز هم خواهد بود. مهاجم اروگوئه‌ای با تصمیم یورگن کلوپ وارد باشگاه شد. استعدادیابان وقت لیورپول کریستوفر انکونکو را ترجیح می‌دادند. 

با وجود حرکت جوردن پیکفورد که در حد و اندازه‌های پیتر اشمایکل بود، داروین نونیز فرصت مهم گلزنی را با ضربه‌ای عجولانه از دست داد. این اتفاق در اولدترافورد و آنفیلد هم تکرار شده بود. در واقع، از بدو ورود به باشگاه، هواداران لیورپول شاهد موقعیت‌سوزی‌های بزرگی بوده‌اند. در کنار نونیز، محمد صلاح هم پس از مصدومیت همسترینگ دچار افت بزرگی شده است. اگر سیستم بازی اسلوت «پرسینگ با شدت بالا» باشد، چه نیازی به وینگر 32 ساله خواهد بود؟ نرخ تبدیل موقعیت‌های گل صلاح از ۵۸.۸ درصد در نیم‌فصل اول به ۴۱.۷ درصد کاهش یافته است. دست دادن او و کلوپ در یک تابستان اتفاق سختی خواهد بود، اما به نظر می رسد تغییراتی در بازی وینگر مصری باید اعمال شود. 

لحظاتی قبل دیوید اورنستین در بخش «پرسش و پاسخ» وبسایت اتلتیک، فروش داروین نونیز را گزینه‌ای غیرمحتمل خواند. مایکل ادواردز در این لحظه ترجیح می‌دهد اولویت خودش را به بازیکنانی که در 12 ماه پایانی قراردادشان هستند، اختصاص دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • آنالیز یک تغییر: کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!