Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی روز جمعه در دیدار با اعضای شوراهای روستاهای جزیره اسلامی، اظهار کرد: ظرفیت های داخل کشور این امکان را فراهم کرده که مقابل تحریم ها بایستیم.
وی افزود: ایران یکی از سه کشور دنیا است که بیشترین تعداد کشور های همسایه را با ظرفیت بازار ۶۰۰میلیون نفری در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین با اشاره به اهمیت مسوولیت ها، گفت: خدمت به مردم فلسفه اصلی و هدف نهایی مسولیت ها است که اگر نباشد آن دوران برای آن مسوول وبال خواهد شد.

تاج الدینی افزود: در گفتمان معصومین نیز خدمت به مردم به طور مداوم تاکید شده و اگر مدیران ما روزانه یک فراز از نامه ۵۳ نهج البلاغه را مرور کرده و بخوانند با عشق و علاقه بیشتری به مردم خدمت می کنند.
میرتاج الدینی ادامه داد: حضرت علی(ع) در نهج البلاغه می فرمایند «مردم قضاوتی که درباره عملکرد یک مسوول انجام دهند خداوند نیز به همان قضاوت مردم نگاه خواهد کرد» و بهترین ذخیره برای مدیران و مسوولان عمل صالح و خدمت به مردم است.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این شرایط سخت و پیچیده که فروش نفت ما نیز تقریبا متوقف شده است باید دولت و مجلس به دنبال راه حل هایی جهت رفع مشکلات مردم باشند و به طور قطع این دوران سخت گذرا بوده و به پایان خواهد رسید و هرگونه حاشیه سازی، بازی در پازل دشمنان است.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دانش، تخصص و تکنولوژی در دانشگاه‌ها و جوانان این کشور آنقدر زیاد است که موردی سراغ نداریم که اراده کرده و نتوانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام میرتاج الدینی همچنین حضور مسوولان در کنار مردم در شرایط سخت را ضروری دانست.
وی ادامه داد: در مجلس چندین مورد را در ماه‌های نخست در اولویت قرار داده ایم یکی از اینها تامین قیر رایگان برای راه های روستایی است که یک میلیون تن قیر رایگان را به تصویب رساندیم که برخی بندها توسط شورای نگهبان رد شده بود که با حل مشکلات موجود، در جلسه روز چهارشنبه مجلس نهایی شد و این امر می تواند برای روستاییان خبر خوبی باشد.


وی اظهار کرد: همچنین در حوزه اقتصادی نیز در مجلس یارانه کالایی را به تصویب رساندیم که ۶۰میلیون نفر جامعه هدف ما هستند که ماهانه حساب خانوار شارژ شده و صرف خرید کالا شود که قرار است ظرف ۶ ماهه اجرایی شود.
وی افزود: ۲۰ هزار میلیارد تومان هم برای به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام مصوب کردیم که می تواند کمک شایانی به اتمام رساندن طرح ها باشد.

در این دیدار دهیاران و اعضا شوراهای اسلامی جزیره اسلامی نیز به بیان نکات خود و مشکلات موجود پرداختند.
 

برچسب‌ها تبریز توسعه صادرات سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز توسعه صادرات انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریز توسعه صادرات انتخابات مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور میرتاج الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین