Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:02:03 GMT

علیزاده به آقا کریم: کی اوت می‌انداخت؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۱۹۵

علیزاده به آقا کریم: کی اوت می‌انداخت؟

علی علیزاده اگرچه بیشتر از یکسال در پرسپولیس حضور نداشت، ولی روز گذشته با همبازی سابق خود خاطرات لیگ برتر در دوره پنجمش را مرور می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از اهالی فوتبال که شناختی از مس رفسنجان یکی از تازه واردان لیگ برتر در دوره بیستم ندارند، علی علیزاده اما کاملا آشناست؛ مهاجمی بلندقامت و توانا در نبردهای هوایی، که از رفسنجان رشد کرد و در تیم‌های بزرگ فوتبال ایران نظیر پرسپولیس، استقلال و تراکتور بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا با سِمَت جدیدی دوباره به لیگ برتر بازگشته و به عنوان معاون نارنجی پوشان رفسنجانی انجام وظیفه می‌کند.


البته علی علیزاده در یکی از بدترین دوران تاریخ باشگاه پرسپولیس فرصت حضور در این تیم را پیدا کرد و در لیگ پنجم که علی پروین و آری هان هلندی دو سرمربی تیم بودند، سرخپوشان پایتخت به رتبه‌ای بهتر از نهمی در پایان فصلی که استقلال قهرمانی در آن را جشن گرفت، نرسید.


علیزاده پس از یکسال حضور در پرسپولیس با درخواست امیرقلعه نویی جذب استقلال شد و سه سال برای آبی‌های تهرانی به میدان رفت.


این بازیکن که با پرتاب اوت‌های دستی بلند و پرقدرت که درواقع چیزی کمتر از یک ضربه کرنر نداشتند،‌ در هر بازی موقعیت‌های خطرناکی را برای تیمش ایجاد می‌کرد، در دیدار دوباره با کریم باقری همبازی سابق خود در  پرسپولیس با خنده از آن دوران یاد می‌کرد. او در این گفتگوی صمیمانه پیش از آغاز دیدار دوستانه شاگردان یحیی گل‌محمدی و محمد ربیعی که در پایان با سه گل به سود تیم مس خاتمه یافت، اینطور از دوران حضورش در پرسپولیس یاد کرد:« آقا کی اوت دستی می‌انداخت، بلند می‌شدی سر می‌زدی؟ همه اوت‌ها را من می‌انداختم. اوت دستی‌ها را من می‌انداختم، آقا کریم گل‌ها را که می‌زد، اینجوری (اشاره به شادی گل خاص کریم باقری) می‌کرد.»

 

کریم باقری علی علیزاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم باقری علی علیزاده پرسپولیس تهران علی علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت

جنبش حزب‌الله لبنان، بامداد امروز (جمعه)، اعلام کرد در یک کمین ترکیبی کاروانی زرهی از نیرو‌های ارتش اسرائیل را حدود ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد این عملیات ترکیبی با استفاده از راکت‌های هدایت‌شونده، توپخانه و موشک انجام شده است.

حزب‌الله در ادامه اشاره کرد بعد از رسیدن کاروان به نقطه موردنظر، رزمندگان مقاومت آنها را مورد حمله قرار دادند و دست‌کم ۲ خودروی زرهی در این عملیات منهدم شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که ارتش اسرائیل بعد از عملیات حزب‌الله، با استفاده از بمب‌های دودزا شعاع دید را کور کرده تا تلفات را از کمینگاه به محل دیگری منتقل کند.

شبکه «المیادین» به نقل از منابع خود گزارش داد یک کامیون متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش اسرائیل در این کمین هدف قرار گرفته و «به طور کامل منهدم شده است.»

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند سازمان نظارت نظامی این رژیم انتشار جزئیات بیشتر درباره این عملیات را ممنوع کرده است.
با این حال، منابع اسرائیلی صبح امروز (جمعه) بدون اشاره به جزئیات بیشتر گزارش دادند یک نفر در این عملیات کشته شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک گروه از نیرو‌های ارتش اسرائیل را در مقر نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داده‌اند.

این گروه که تحت رصد نیرو‌های مقاومت لبنان بوده، هنگام ورود به مقر المالکیه با گلوله توپ مورد تهاجم قرار می‌گیرد. حزب‌الله تاکنون صد‌ها بار مواضع ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم فلسطین مورد حمله قرار داده است.

مقاومت لبنان تاکید کرده است که تا زمان تداوم حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال