Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا روز دوشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، گفت: طی این مدت به ویژه روزهای شنبه و یکشنبه (3 و 4 آبان ماه) با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به طور نسبی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر، صادق ضیائیان، با بیان اینکه تا روز دوشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، گفت: طی این مدت به ویژه روزهای شنبه و یکشنبه (3 و 4 آبان ماه) با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به طور نسبی افزایش یابد.
او ادامه داد: از روز شنبه تا یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور 4 تا 6 درجه افزایش خواهد یافت؛ این افزایش دما در شمال شرق کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (4 و 5 آبان ماه) انتظار می‌رود.
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، در روزهای جمعه و شنبه (2 و 3 آبان) در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق استانهای کرمان و هرمزگان کاهش 3 تا 6 درجه ای و در برخی نقاط وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود، این شرایط روز یکشنبه برای جنوب شرق کشور انتظار می‌رود.
او با بیان اینکه بعدازظهر دوشنبه (5 آبان) برای استان‌های اردبیل و گیلان ابرناکی، کاهش دما و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز سه شنبه استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های اردبیل و خراسان شمالی ابرناکی، کاهش دما و بارش های پراکنده خواهند داشت. همچنین روزهای شنبه و یکشنبه دریای عمان مواج است.
به گزارش ایسنا، او در پایان درباره وضعیت جوی تهران تا دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (3 آبان) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (4 آبان) صاف در بعضی ساعات غبار محلی در اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتظار می رود پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

فهیمه راستی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از فردا (سه‌شنبه) تا اوایل هفته آینده بر سرعت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد در نیمه غربی و جنوب شرق استان کرمان پیش بینی می‌شود لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی از مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان
  • اینفوگرافیک| قیمت خودروهای وارداتی
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان