Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه جمعه سعید نمکی وزیر بهداشت در آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در پیامی ویدئویی اظهار کرد: بیماری کووید ۱۹ به عنوان یک مؤلفه مهم و تأثیرگذار بر اقتصاد، فرهنگ و همه موارد اجتماعی کشورها مطرح شده و یکی از گروه‌هایی که بسیار تحت تأثیر این پدیده قرار گرفت، کودکان و نوجوانان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در ادامه گفت: فاصله گذاری اجتماعی، مساوی با انزوا در عالم کودکان و نوجوانان کشور ما و همه کشورهای جهان بوده و دور شدن بچه‌ها از مدرسه، تأثیرهای مهمی در روح و روان کودکان می‌گذارد اما جشنواره توانست بار دیگر این نشان را به درون خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان برگرداند و انزوای ناشی از کرونا را به حداقل برساند.

وی تاکید کرد: علاوه بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، جامعه‌محور کردن فضای سینما یکی از کارهای خوبی بود که در جشنواره امسال انجام شد و این دستاورد بزرگ ملی را تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان پیام وزیر بهداشت کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان