Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محسن سلطانی پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه هزار درچهار پایگاه خبری صدای ایران اظهار داشت:ده ماه به انتخابات مانده است شما اگر بخواهید پروسه انتخابات را کلید بزنید حداقل ۳ یا ۴ ماه طول می‌کشد فرض را بر این بگذارید که موفق شوند و روحانی را برکنار کنند، چه کسی رئیس جمهور می‌شود؟ آقای جهانگیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شک نکید که آقای روحانی از آقای جهانگیری پخته‌ترند است، شک نکید که آقای روحانی از آقای جهانگیری دوراندیش‌تر است، شک نکید که آقای روحانی در عرصه بین‌الملل شناخت و اطلاعاتش و درکش بیشتر از آقای جهانگیری است، پس همین وضع باشد چرا بگذاریم بدتر شود.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: من یک گلگی به مجلس دارم این نشان می‌دهد، مجلس راهبرد ندارد مجلسی که راهبرد دارد، امروز باید اگر مجلس بیشترین ورودی آن لوایح دولتی باشد یعنی مجلس تحت تأثیر دولت است.
سلطانی گفت: اگر مجلس بیشترین ورودیش طرح‌های خود نماینده‌ها باشد یعنی دولت تحت تأثیر مجلس است یعنی مجلس دولت را کانالیزه می‌کند دولت را به جایی بخواهد می‌برد اگر هر جای دولت اشکال دارد اگر ایراد دارد طرح تصویب کنند.
وی ادامه داد: اگر یک ماشین غول پیکر داشته باشید، یک ماشین ده تن اگر یک قطعه‌ای از موتور ماشین خراب شود شما با پیچ و آچار آن قطعه را تعویض می‌کنید؟ یا با پتک به جان ماشین می‌افتید و کل ماشین را منهدم می‌کنید؟
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز ما به دولت اعتقاد داریم. دولت آقای روحانی دولت شل‌کاری است و دولت نور چشمی‌هاست دولت نخبگان نیست.   ویدئو گفتگوی صدای ایران با  دکتر محسن سلطانی پژوهشگر و کارشناس مسائل سیاسی در برنامه ۱۰۰۰ در ۴ را در ادامه ببینید:    

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هزار درچهار صدای ایران استیضاح روحانی نماینده مجلس روحانی جهانگیری بورس قیمت خودرو قیمت ارز قیمت طلا کارشناس مسائل سیاسی آقای جهانگیری آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!

تین نیوز

دبیر انجمن تولیدکنندگان صوتی و تصویری، با اشاره به اینکه متاسفانه دولت در بخش هایی مانند قیمت گذاری دخالت می کند، گفت: سازمان توسعه تجارت و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، برنامه و چشم انداز مثبتی در زمینه صادرات ندارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا شهیدی افزود: تولیدکننده از حداکثر پتانسیل برای ارتقای کیفی و کاهش قیمت محصولات برای رقابت با برندهای دیگر مانند تولیدات چینی استفاده می کند؛ اما شرایط صادرات باید توسط سازمان توسعه تجارت فراهم شود. متاسفانه دخالت معاونت و کمیته های دولت در امور بنگاه ها هیچ گاه به شکل ریل گذاری صادراتی نبوده و تنها صنایعی که از اقدام مثبت دولت در صادرات بهره مند شده اند، کانی های فلزی و غیرفلزی و همچنین پتروشیمی ها بوده اند که آنها هم به نوعی متعلق به دولت هستند.

شهیدی اظهار کرد: امروزه چنانچه به عراق صادرات انجام شود، برای دریافت پول با مشکل مواجه هستیم؛ چرا که حتی در این کشور نتوانسته ایم یک شبه بانک برای تبادلات مالی ایجاد کنیم، اما تا دلتان بخواهد نهادهای مسوول در این زمینه داریم.

وی با اشاره به اینکه نهادهای مسوول نتوانسته اند در نمایشگاه اکسپو از تمام ظرفیت ها استفاده کنند، عنوان کرد: تولیدکننده باید به کار تخصصی خودش یعنی تولید بپردازد و ایجاد ساز و کارهایی مانند دعوت از هیات های تجاری برعهده مسوولان و متولیان است و متاسفانه امروز شاهدیم که تعداد خارجی های حاضر در نمایشگاه درصد ناچیزی از شرکت کنندگان را تشکیل می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟