Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@19:22:10 GMT

ماجرای علی کریمی و سپاهان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۹۰۵

   به گزارش جام نیوز، اغراق نیست اگر بگوییم علی کریمی بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال بوده است. بازیکنی که چه در دفاع و چه در حمله نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشت. با این حال علی کریمی که قراردادش با استقلال به پایان رسیده، هنوز پاسخ مثبتی به پیشنهاد این باشگاه نداده و این موضوعی است که آبی ها را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم در مورد علی کریمی این است که این بازیکن با پیشنهاد جدی از تیم های خارجی روبرو نیست اما آنچه تمدید قرارداد این بازیکن را سخت کرده، پیشنهاد جدی باشگاه سپاهان است. در این بین شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه سپاهان حاضر است تمام خواسته های علی کریمی را برآورده کند و این موضوعی است که پروژه تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال را سخت کرده است.

 

در روزهای گذشته از استقلال مهدی عبدیان مذاکرات فشرده ای را با علی کریمی داشته ولی هنوز هیچ توافقی بین طرفین اتفاق نیفتاده چون هم اکنون این بازیکن از تیم سابقش پیشنهاد بسیار جدی را دریافت کرده و گفته می شود رقم پیشنهادی طلایی پوشان اصفهانی به مراتب بالاتر از رقم پیشنهادی آبی های تهرانی است. در حال حاضر علی کریمی در دو راهی مهمی در فوتبالش قرار گرفته است. انتخاب بین تیمی که او را به فوتبال معرفی کرده یا تیمی که در آن بیشترین حد از درخشش را نشان داده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری نیوز بازیکن محمود فکری کریمی جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده باز هم روی دور غر زدن

به گزارش "ورزش سه"، وینگر پرتلاش سپاهانی‌ها در دیدار مقابل استقلال خوزستان در اواسط نیمه دوم تعویض شد و در هنگام بیرون آمدن از زمین خطاب به ژوزه مورایس از تعویض خود ابراز دلخوری کرد و شاید می‌خواست دلیل این تصمیم سرمربی طلایی‌پوشان را بداند.

این اولین باری نیست که احمدزاده در این فصل نسبت به تعویض خود اعتراض می‌کند و البته بازیکنان دیگری در سپاهان بوده‌اند که پس از دیدن اسم‌شان روی تابلوی تعویض با انرژی منفی به سمت کنار خط رفته‌اند.

البته احمدزاده انتظار داشت با توجه به شرایطش و اینکه هنوز از انرژی کافی برخوردار بود، به حضورش در زمین برای باز کردن دروازه استقلال خوزستان ادامه بدهد؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و سپاهان با شانس اندک بازی را با تساوی ۱-۱ به پایان برد، در شرایطی که فرشاد روی نیمکت لب‌هایش را می‌جوید.

دیگر خبرها

  • شاید مدافع سپاهان بینی‌اش را جراحی کند
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • احمدزاده باز هم روی دور غر زدن
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!