Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:15:02 GMT

مرور آثار دواین جانسون در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۷۹۳۳

مرور آثار دواین جانسون در تلویزیون

در هفته پیش رو فیلم‌های مختلف سینمای ایران از «مریم و میتیل» تا «مومیایی3» و آثار بازیگر معروف هالیوود دواین جانسون در کنداکتور شبکه نمایش قرار دادند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بنابراعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه، به مناسبت پیش رو بودن هفته وحدت فیلم‌هایی با موضوع مهر و مروت را در جدول پخش خود قرار داده است همچنین در بخش صحنه‌گران به مرور آثار دواین جانسون می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳ تا جمعه ۹ آبان ماه با عناوین : «شوخی ممنوع»، «بیست و چهار»، «شغل شریف»، «جزیره گنج»، «کودک قهرمان»، »مومیایی۳» و «دایان باخ» از این شبکه پخش خواهد شد.

 

ساعت ۱۹:

فیلم‌های این هفته شبکه نمایش با موضوع مهر و رحمت و دوستی به ترتیب از شنبه تا جمعه: «دست های خالی»، «پدران و پسران»، «مریم و میتیل»، «پسر کاراته‌باز»، «حلال و حرام»، «پدینگتون۲» و «اعجوبه» هستند.

ساعت ۲۱:

در بخش صحنه‌گران شبکه نمایش این هفته به مرور آثار دواین جانسون یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان خواهد پرداخت.

فیلم‌های این بازیگر که به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش می‌شوند: «آسمان‌خراش»، «تعقیب کوبنده»، «پیش به سوی کوه»، «امپایر استیت»، «جومانجی»، «به جنگل خوش آمدید»، «سن آندریاس» و «خشم» هستند.

 

ساعت ۲۳:

در بخش فیلم‌های جذاب این هفته شبکه نمایش فیلم‌های: «واحد مبارزه با پولشویی»، «از فراز قله»، «پسران بد۱»، «ساعت شلوغی۳»، «پنگوئن‌های آقای پاپر»، «سرخ‌پوست» و «مرد عنکبوتی: دوراز خانه» از این شبکه پخش خواهد شد.

 

ساعت ۱بامداد:

فیلم‌های کلاسیک این شبکه «فرار از زندان آلکاتراز»، «داروشناس بزرگ»، «آناند»، «مردان شکوهمند در ماشین‌های پرنده»، «پیش به سوی بانک»، «حرفه‌ای‌ها» و «مری پاپینز» به ترتیب از شنبه تا جمعه به روی آنتن می‌روند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دواین جانسون مومیایی 3 مریم و میتیل دواین جانسون شبکه نمایش تا جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مستند مسابقه دِلیران شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ از شبکه نهال پخش و روز بعد ساعت ۱۴ بازپخش می‌شود.
 این مسابقه رقابت بین نوجوانان در اقلیم‌های جنگل، کوهستان و دریاست که باید بدون امکانات و حمایت، مسیر درست را بپیمایند.
برنامه «دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.
راهکار‌های ایجاد کسب و کار با سرمایه‌های اندک و مدیریت مالی از موضوع‌های این برنامه گفتگو محور است.
همچنین زیست رو سه شنبه‌ها ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود.
پرسش درباره محیط زیست موضوع این مسابقه است؛ و مجموعه مستند ماشین آلات خارق العاده تونی رابینسون، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار پخش و ساعت‌های ۷ و ۱۶ روز بعد تکرار می‌شود.
این مجموعه محصول سال ۲۰۲۳ داستان فردی است که برای معرفی غیر معمول‌ترین ماشین‌ها و وسایل نقلیه که مبتنی بر فناوری روز هستند به دور دنیا سفر می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت