Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از صفحه توئیتری وزارت امورخارجه کویت اعلام کرد که هدف حمایت از این توهین‌ها صرف نظر از این که این اهانت به ادیان آسمانی یا پیامبر (ص ) از سوی مقام‌های سیاسی رسمی صورت گیرد، علاوه بر شعله ور کردن نفرت، دشمنی و خشونت، تلاش جامعه جهانی برای خشونت زدایی و گسترش تسامح و صلح میان ملت‌های جهان را تضعیف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کویت همچنین نسبت به ادامه حمایت از این گونه توهین‌ها و سیاست‌های تبعیض‌آمیز که اسلام را به تروریسم مربط می‌کند،  هشدار داد و افزود که این گونه کارها در واقع تحریف واقعیت و زبان درازی به آموزش دین مبین اسلام است که مخالف با هرگونه تروریسم است، گذشته از آن سخن گفتن در جهت دفاع از اقدامات توهین‌آمیز به اسلام احساسات مسلمان در سراسر جهان را نیز خدشه‌دار می‌کند.

وزارت امورخارجه کویت همچنین اعلام کرد که حمایت کامل خود را از بیانیه سازمان همکاری اسلامی را اعلام می‌کند.

سازمان همکاری اسلامی که دفتر مرکزی آن در جده عربستان قرار دارد، جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که از اظهارات سیاسی رسمی برخی از مقامات فرانسه تعجب کرده، اظهاراتی که به روابط فرانسه با کشورهای اسلامی لطمه خواهد زد و احساسات خشونت ‌آمیز و نفرت‌پراکنی را افزایش می‌دهد.

سازمان همکاری اسلامی گفته است که به محکوم کردن توهین به پیامبران الهی چه در اسلام، چه در مسیحیت و چه در یهودیت ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز برخی از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری کویت در واکنش به اظهارات رییس جمهوری فرانسه با نصب پلاکاردهایی از آغاز تحریم کالاهای فرانسوی خبر داده ‌اند.

همچنین "مرزوق الغانم" رییس مجلس الامه کویت اقدام برخی از روزنامه‌های فرانسوی در انتشار کاریکاتور اهانت‌آمیز به حضرت محمد (ص) را محکوم کرد و از دولت کشورش خواست که اهانت‌های عمدی را که به ارکان دین مبین اسلام و مقدسات مسلمانان صورت می‌گیرد، محکوم کند.

مکرون اخیرا در اظهاراتی از روی خشم ، دور از عرف دیپلماتیک ، مبانی دموکراسی و احترام به ادیان اعلام کرده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه رسول گرامی اسلام (ص) ادامه خواهد داد، امری که با واکنش تند مسلمانان روبرو شده است.

برچسب‌ها فرانسه کویت امانوئل مکرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه کویت امانوئل مکرون فرانسه کویت امانوئل مکرون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش، معنویت و مهارت، لازمه معلم نمونه است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش، معنویت و مهارت معلمی سه گانه‌ای هستند که بدون دغدغه‌مندی در مورد تکمیل آن؛ معلم، معلم نمونه‌ای نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، الهام یاوری شامگاه _ سه‌سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ در مراسم تجلیل از ۵۰۰ معلم نمونه منطقه‌ای و استانی اصفهان با اشاره به شباهت معلمی و انبیا اظهار کرد: به نظر می‌رسد یکی از وجوه این شباهت هدایت همه انسان‌ها به دست معلم و پیامبر است. معلم‌ها برای هم نسل‌ها و بچه‌ها دل می‌سوزانند و هدایت می‌کنند حتی اگر محدودیت اجرایی داشته باشند.

وی افزود: معلمان مسئولیت و شرح شغل نامحدودی دارند و در همه ساحت‌ها و زمینه‌های انسانی دل می‌سوزانند و خود را محدود به زمان مشخص در شبانه روز نمی‌کنند. معلمی همچون پیامبری برای افرادی است که دغدغه ایثارگرانه دارند و چشم‌داشتی ندارند و همه آن چیزی که از سرمایه‌های انسانی و مادی و معنوی دارند به پای دیگران می‌ریزند و در این مسیر حتی دغدغه تجلیل شدن ندارند.

وی با بیان اینکه روش تربیتی معلم‌ها همچون پیامبران محبت محور است گفت: معلمان برای همه گروه‌های دانش‌آموزی به یک میزان، یکسان و با حداکثر عشق و علاقه تلاش می‌کنند، شباهت دیگر معلمان و پیامبران در این است که اینها فقط با گفتار تدریس نمی‌کنند بلکه علاوه بر کلام نگاه، منش، لبخند و منش‌شان الگو و اسوه درس زندگی برای دانش‌آموزان است.

وی افزود: معلمان مثل پیامبران واجب‌التکریم هستند و دانش‌آموزان هر زمان که به قله‌ای از توانمندی برسند و ظرفیت‌های انسانی آنها به شکوفایی برسند متوجه خواهند شد که همه این تلاش‌ها مرهون زحمات معلمان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تنها تفاوت بین معلم و پیامبر که درس‌آموز است خاطرنشان کرد: معلم و مهارت معلم خدادادی نیست اگرچه آنها در کلاس درس موید به تأیید خداوند هستند اما یکی از دغدغه‌های دائمی معلمان باید ارتقای فردی و آموختن بیشتر و رسیدن به دستاوردهای عمیق‌تر باشد. دانش، معنویت و مهارت معلمی سه گانه‌ای هستند که بدون دغدغه‌مندی در مورد تکمیل آن؛ معلم، معلم نمونه‌ای نیست.

کد خبر 751589

دیگر خبرها

  • فیلم| رژیمی نفرت‌انگیز حتی برای یهود
  • دانش، معنویت و مهارت، لازمه معلم نمونه است
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد