Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال بانوان وچان استان کردستان در چند روز اخیر چند بازیکن خوب و کلیدی خود را از دست داده و ورزشکاران جدیدی هم که به تیم پیوسته بودند، قرارداد خودشان را فسخ کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، تیم وچان کردستان در چند روز اخیر چند بازیکن خوب و کلیدی خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جداشدن «زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم که در فصل گذشته رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش را در ایران به نام خود ثبت کرد، سرشین کمانگر کاپیتان تیم، مرضیه نیکخواه ستاره فصل گذشته پالایش گاز ایلام، فروغ موری و حتی مونا حمودی که از شهرداری بم رضایتنامه گرفته و به کردستان پیوسته بود، قرارداد خود را فسخ و رسماً از جمع بانوان کردستانی خداحافظی کردند.

خبرنگار تسنیم علت اتفاقات رخ داده در تیم وچان کردستان را پیگیری کرده که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

زهرا خواجوی و سرشین کمانگر سرشین کمانگر از دست رفتن آرامش در تیم را علت جدایی و فسخ قرارداد خود عنوان کرده و مرضیه نیکخواه هم که از شهرداری بم پیشنهاد جدید دارد، نبود آرامش و جو نامناسب در تیم را دلیل این تصمیم دانست و به خبرنگار تسنیم گفت: تا چند روز آینده تیم جدید خود را مشخص خواهم کرد.

«منا حمودی» ستاره فصل گذشته شهرداری بم هم بدون حضور در تمرینات وچان، قرارداد خود را فسخ و به تیم سابق خود بازگشت. شنیده می‌شود در چند روز آینده «سمیه خرمی» خانم گل لیگ برتر بانوان و «فاطمه اردستانی» ستاره چند سال اخیر وچان هم قرارداد خود را با وچان فسخ می‌کنند.

اختصاصی|رکورددار کلین‌شیت فوتبال ایران قراردادش را با وچان کردستان فسخ کرد/در تیم آرامش نداشتممفاخری: صحبت‌های مطرح شده درباره وچان کردستان واقعیت ندارد

با وجود این حواشی فاطمه صادقی سرمربی تیم وچان اعلام کرد که با تصمیم مدیران باشگاه نمی‌تواند مصاحبه کند و مدیرعامل باشگاه وچان کردستان هم از پاسخگویی به خبرنگاران سرباز می‌زند.

صفحه رسمی تیم وچان هم با صدور بیانیه‌ای به حواشی اخیر تیم واکنش نشان داد که در نوع خود برای تیمی حرفه‌ای که در لیگ برتر حضور دارد، جای تعجب است. در این بیانیه آمده که «باسلام؛ باشگاه قبل از هر مرامی و مسلکی پایبند اصول اسلامی و انسانی است و هدف اصلی خدمت به ورزش بانوان در کشور است که در این راستا باشگاه وچان براساس رعایت اخلاق و اصول انسانی و ادعای عدم تطبیق دو نفر از بازیکنان با تیم قدرتمند جدید، نسبت به آزادسازی قرارداد خانم‌ها زهرا خواجوی و سرشین کمانگر اقدام کرده است».

به گزارش تسنیم؛ در چند سال اخیر فوتبال بانوان کردستان با حضور قدرتمند در لیگ برتر خود را در قامت مدعی اصلی قهرمانی معرفی کرد. بعد از کسب نائب قهرمانی در فصل گذشته، امسال انتظار می‌رفت مدیران باشگاه وچان تیم را برای قهرمانی روانه مسابقات کنند اما حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر باعث شده خیلی زود رویای قهرمانی برای دختران کردستانی از بین رود.

انتهای پیام/489/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وچان کردستان قرارداد خود فصل گذشته تیم وچان چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ظهر پنج شنبه با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام هفته سنندج به خبرنگاران اعلام کرد: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف «حامد شریعتی» شامل ۶۰ عکس قدیمی شهر سنندج در اندازه ۷۰*۵۰ از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) است و در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

اسعد فرهادی با اشاره به رسالت‌های حوزه هنری در توجه به فرهنگ و هنر استان ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت‌ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخدادها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن به همت آقای حامد شریعتی گردآوری و در معرض نمایش علاقمندان و پژوهشگران قرارگرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه قبلی این هنرمند بوده که در سال ۱۴۰۱ به مناسبت روز سنه به همت حوزه هنری به نمایش گذاشته شد و برای نخستین بار در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به مشارکت حوزه هنری با شهرداری و شورای شهر سنندج در برنامه‌های هفته سنه ادامه داد: همکاری در برگزاری مراسم افتتاحیه، و جشنواره عکس سنه که توسط خانه عکاسان در حال انجام است بخشی از این همکاری‌ها و فعالیت‌ها به این مناسبت است.

فرهادی به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های غنی استان هم گریزی زد و گفت: براساس سند زیست بوم حوزه هنری استان کردستان در سال جاری تلاش خواهد شد تا با بهره‌مندی از تمام هنرها علی‌الخصوص هنر عکاسی نسبت به معرفی بیش از پیش استان کردستان و شهر سنندج و کمک به توسعه آن گام‌های مؤثری را برداریم.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید علاقه مندان است.

فرهادی تصریح کرد: آئین افتتاحیه و بازگشایی نمایشگاه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور مسؤولان، هنرمندان و علاقه مندان در محل گالری سوره برگزار می‌شود.

۶ اردیبهشت با تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان روز سنه (سنندج) نامگذاری شده است به همین مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 6088498

دیگر خبرها

  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس