Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهیمه برخان گفت: هم زمان با سالروز شهادت این امام همام سفره ختم صلوات برپا شده و ثواب قرائت صلوات ها هدیه به ساحت مقدس امام حسن عسکری (ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: هم زمان با سالروز شهادت این امام همام سفره ختم صلوات برپا شده و ثواب قرائت صلوات ها هدیه به ساحت مقدس امام حسن عسکری (ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: پس از اتمام صلوات ها، توسط یک کارشناس دین به بیان سبک و سیره این امام بزرگوار پرداخته می شود.


وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) قصد داریم شله زرد نذری پخت کرده و پس از بسته بندی در بین اهالی محله مسجد توزیع کنیم.


برخان بیان کرد: همچنین با کمک بچه های مسجدی کانون قرار است پس از پایان شهادت امام حسن عسکری (ع)، فاطمیه و محله را متناسب با آغاز امامت امام زمان (عج) تزئین و چراغانی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های آغاز امامت امام زمان (عج) تولید عکس نوشته هایی با همین مضمون و تبریک این روز در فضای مجازی است.


وی در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) نیست اما سعی داریم با اجرای این برنامه ها، به ساحت مقدس این امام همام ادای احترام کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج شهادت امام حسن عسکری ع آغاز امامت امام زمان عج آغاز امامت امام زمان امام حسن عسکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای جلب عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باید ببینیم چه برنامه‌هایی مورد خواست ایشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد