Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-04@23:35:49 GMT

قیمت سبد نفتی اوپک به کمتر از ۴۱ دلار رسید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۸۹۶۷

قیمت سبد نفتی اوپک به کمتر از ۴۱ دلار رسید

قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (پنجشنبه اول آبان) به کمتر از ۴۱ دلار رسید.

قیمت سبد نفتی سازمان اوپک دیروز ۴۰ دلار و ۹۱ سنت ثبت شد، در حالی که روز چهارشنبه (۳۰ مهر) ۴۰ دلار و ۸۸ سنت بود.

سبد نفتی اوپک شامل ۱۳ نوع نفت خام اعضای این سازمان از جمله مخلوط الجزایر، گیراسول آنگولا، سبک رابی گابن، میناس اندونزی، سنگین ایران، سبک بصره، صادراتی کویت، السدر لیبی، سبک بونی نیجریه، سبک عربی عربستان، موربان امارات، مری ونزوئلا و جنو کنگوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نفت خام برنت و وست تگزاس اینترمدیت (WTI) نیز عصر امروز (جمعه، دوم آبان ماه) به ترتیب ۴۲ دلار و ۶۹ سنت و ۴۰ دلار و ۸۵ سنت به ازای هر بشکه بود.

اوپک در تازه‌ترین گزارش ماهانه خود از دورنمای اقتصادی جهاندرباره تقاضای جهانی نفت، پیش بینی کرده بود که با توجه به گسترش همه گیری ویروس کرونا در جهان، بهبود تقاضا در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ و سال میلادی آینده، کمتر از میزان پیش بینی شده قبل خواهد بود.

به گزارش «انرژی امروز» از ایرنا، سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک پیش بینی کرد تقاضای روزانه در سال ۲۰۲۱ میلادی با ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار بشکه کاهش به ۹۶ میلیون و ۸۴۰ هزار بشکه خواهد رسید که ۸۰ هزار بشکه در روز کمتر از میزان پیش بینی شده در ماه گذشته (سپتامبر) است.

برچسب هااوپک پلاس

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اوپک پلاس آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو پیش بینی سبد نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد