Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:55:00 GMT

تصاویر/اعزام مشمولان خدمت سربازی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۰۶۵

تصاویر/اعزام مشمولان خدمت سربازی

شاید برای بیشتر پسرها زمانی که وارد دوره نوجوانی می‌شوند خدمت سربازی رفتن دغدغه بزرگی باشد. مسیری که علاوه بر سختی‌ها، زمانی که تمام می‌شود به دوران پر از خاطره تبدیل خواهد شد. روز اعزام به خدمت برای بیشتر خانواده‌ها روز سختی است زیرا مادران چشم انتظار و پدران نگران تحمل دوری عزیزشان هستند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاید برای بیشتر پسرها زمانی که وارد دوره نوجوانی می‌شوند خدمت سربازی رفتن دغدغه بزرگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیری که علاوه بر سختی‌ها، زمانی که تمام می‌شود به دوران پر از خاطره تبدیل خواهد شد. روز اعزام به خدمت برای بیشتر خانواده‌ها روز سختی است زیرا مادران چشم انتظار و پدران نگران تحمل دوری عزیزشان هستند.

مشمولان با حضور در مراکز اعزام از اطلاعات و تجهیزات اولیه آموزشی برخوردار و به محل آموزش و تاکتیک‌های نظامی اعزام می‌شوند تا به مدت دو سال به خدمت مقدس سربازی ادامه بدهند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برای بیشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختی کار نفتی‌ها

شانا _ گروه فیلم: منطقه تهران یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب پایتخت واقع شده است و با ۲ هزار و ۷۳ کیلومتر خطوط انتقال با مناطق مرکزی اصفهان، شمال‌غرب، شمال‌شرق، شمال و جنوب‌شرق اشتراک انتقال دارد. این منطقه همچنین با داشتن ۹ مرکز انتقال نفت، ۴ تأسیسات، ۲ ایستگاه فشارشکن، ۲۶ ایستگاه مخابراتی و ۲۲ رشته خط از قطر ۸ تا ۳۰ اینچ، سوخت موردنیاز کلانشهر تهران و استان‌های نیمۀ شمالی کشور را تأمین می‌کند.

دریافت 35 MB

این منطقه وظیفه انتقال فرآورده‌های نفتی به استان‌های سمنان تا خراسان رضوی، مازندران، البرز، قـزوین، گیلان و زنجان را عهده‌دار بوده است. افزون بر آن، نفت خام خوراک پالایشگاه‌های تهران و تبریز نیز از طریق این منطقه تغذیه می‌شود و کل محصول تولیـدی پالایشگاه تهـران با خطوط این ترمینال به استان‌های ذکرشده و همچنین انبارهای نفت پخش در جنوب، شمال‌غرب و شمال‌شرق انتقال می‌یابد.

منطقه تهران همچنین وظیفه سوخت‌رسانی از طریق خطوط لوله به فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) و تأمین سوخت نیروگاه‌های دماوند، باقرشهر، منتظرقائم، شهیدرجایی (قزوین) و گیلان را نیز به عهده دارد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان