Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:01:30 GMT

کاپیتان قمی‌ها در مشهد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۳۹۶۸۲

کاپیتان قمی‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در راه است و تیم‌های لیگ برتری این روزها سخت مشغول تمرینات و اجرای آخرین برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور موفق در این لیگ هستند، لیگی که البته قرار بود از اول آبان آغاز شود اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران 14 تیم حضور دارند که در دو گروه هفت تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می‌دهند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کند، لیگی که از هر گروه آن سه تیم به مرحله بعد می‌روند.

در حالی که امسال نماینده استان قم با نام فردوس به مصاف رقبا می‌رود، اما به غیر از تیم فردوس قم تعداد زیادی از فوتسالیست‌های قمی در ترکیب دیگر تیم‌های لیگ برتر حضور دارند، بازیکنانی که با پیراهن مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آراء مشهد، سن‌ایچ ساوه و ... امسال مقابل نماینده شهر خود یعنی فردوس هم قرار خواهند گرفت.

یکی از چهره‌های شاخص سال‌های اخیر فوتسال قم هاشم فرج‌زاده است که چند فصل متوالی در ترکیب نماینده‌های فوتسال قم یکی از مهره‌های کلیدی و شاخص بود، بازیکنی که به واسطه تاثیرگذاری مثبت خود و برخورداری از تجربه بالا بازوبند کاپیتانی تیم‌های قمی را در لیگ برتر بر باز می‌بست اما امسال از وی در تیم فردوس قم خبری نیست.

فرج‌زاده پیشنهاد تیم فرش‌آراء مشهد را پذیرفته و با عقد قرارداد رسمی با نماینده استان خراسان‌رضوی، امسال با پیراهن زرد رنگ این تیم در لیگ برتر به میدان می‌رود، هر چند مشهدی‌ها در گروه دوم مقدماتی حضور دارند و معلوم نیست در این فصل فرصت رویارویی فردوس با فرش‌آراء و رویارویی فرج‌زاده با همشهری‌های قمی فراهم شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ برتر فردوس فرش آراء مشهد قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد

ایسنا/کرمان بخشدار فردوس رفسنجان از مهار سیلاب ورودی به شهر صفائیه خبر داد.

محمدرضا حسینی عصر ششم اردیبهشت ماه در بازدید از محل وقوع سیلاب‌های بخش فردوس اظهار کرد: عصر امروز به مدت یک ساعت بارندگی‌ها به صورت رگباری در دشت نازل شد و آب از سمت دشت و پایین دست سیل بندها به سمت شهر حرکت کرده و در نهایت در ورودی شهر صفائیه به وسیله دستگاه‌ها و ماشین آلات سنگین مهار و به سمت دشت و باغات کشاورزی هدایت شد.

وی بیان کرد: از روز گذشته ستاد بحران بخش برگزار و اعلام آمادگی داشتیم و به تعداد پنج دستگاه لودر در بخشداری، نزدیک سیل بند بالای شهر صفائیه و بالادست روستای علی آباد که در معرض آب قرار دارد، مستقر شده‌اند.

بخشدار فردوس رفسنجان افزود: سیل بندهای بالادست مشکلی ندارند اما این آب از پایین دست سیلاب به سمت شهر صفاییه حرکت داشت که خوشبختانه سیلاب امروز، مهار شد و ستاد بحران بخش فردوس آمادگی لازم را دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران بخش فردوس از جمله شهرداری، بخشداری، هلال احمر، آتش نشانی، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها آمادگی دارند تا با سیل احتمالی ساعات آینده مقابله کنند و آب‌های سیلابی را به سمت دشت و باغ‌ها هدایت کنند تا منازل مسکونی در امان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود