Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:54:02 GMT

افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۰۶۲۸

افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد

پیروزی‌فر رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد از افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد خبر داد و گفت: در روزهای آینده قیمت مصوب اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال پیروزی‌فر رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص نارضایتی نانوایان، گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها و بالا بودن دستمزد کارگران نانوایی، نانوایان نیز توقع افزایش قیمت نان به‌اندازه معقول را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد اضافه کرد: برای بررسی و رسیدگی به مشکلات نانوایان در طول هفته گذشته جلساتی با مسئولان استان برگزار و قرار بر این شد تا در چند روز آینده قیمت افزایش یافته نان اعلام شود.

وی میزان افزایش قیمت نان در استان را بین 20 تا 25 درصد اعلام کرد و افزود: برای اعلام قیمت نان، از استان‌های همجوار قیمت‌های نان گرفته شد تا بتوانیم یک قیمت معقول را اعمال کنیم.

پیروزی‌فر اظهار داشت: دستمزد یک کارگر نانوا بین 90 تا 100 هزار تومان است که با شرایط سخت کنونی نمی‌توانند خرج و مخارج زندگیشان را تأمین کنند و همین دلایل باعث شد تا اعتراضاتی را نسبت به قیمت نان در استان داشته باشیم.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان استان یزد در خصوص نانوایانی که اقدام به فروش آرد می‌کنند، گفت: تاکنون موردی در استان یزد گزارش نشده ولی اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بدون شک با نانوا و فرد خریدار برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746321

دیگر خبرها

  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان