Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، شاید چندان منظره جالبی نداشته باشد، ولی چرخاندن تفنگ به یک طرف چند مزیت اساسی برای گنگسترها دارد. تمرینی مهم در تیراندازی و نشانه‌گیری وجود دارد که با نام «ساخت قلعه» شناخته می‌شود. در این تمرین باید مطمئن شوید که نوک تفنگ و عقب آن، روی یک خط مستقیم به سمت هدف نشانه‌گیری شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین وقتی نشانه‌گیری شما صحیح و بی‌نقص است که اصطلاحا «سه برجک» (سه نقطه با فاصله یکسان روی اسلحه) همگی در یک راستا باشند. در این صورت تیر شما خطا نخواهد رفت.  
اما اجرای این روش زمان زیادی را تلف می‌کند. گنگسترها (احتمالا ناخواسته) روش دیگری به نام «تصویر نشانه‌گیری سریع» را انتخاب می‌کنند که در مواقعی استفاده می‌شود که نیاز به سرعت عمل بالا وجود دارد.
در این روش خطا نسبت به روش اول بیشتر است، ولی در شرایط درگیری به اندازه کافی دقیق نیز هست. با این روش دقیقا به هدف نمی‌زنید ولی شلیک شما بسیار نزدیک به هدف برخورد خواهد کرد. کج کردن تفنگ در هنگام شلیک روش خوبی برای اجرای این تکنیک است.  
فردی با سابقه در زمینه تیراندازی که یکی از مشاورین نیروی دریایی آمریکا نیز بوده است در این باره می‌گوید:
مشکل تیر‌اندازی به حالت کج آن است که تقریبا نشانه‌گیری پایدار مطمئن در آن غیر ممکن است. در این روش تفنگ را به یک سمت می‌چرخانیم و در حالی که سعی می کنیم آن را صاف نگه داریم از پهلوی تفنگ نشانه‌گیری می‌کنیم. در تئوری این روش بی‌نقص است، اما در عمل هیچ‌گاه نمی‌توانید حرکت چپ و راست دستتان را اندازه‌گیری کنید. این بدان معنا است که هیچگاه دو بار پشت سر هم نمی‌توانید دقیقا به یک نقطه شلیک کنید چرا که در واقع همانجا را نشانه نگرفته‌اید.
می توان نتیجه گرفت که این استایل تیراندازی از سرعتی بالا ولی دقتی کمتر برخوردار است. گنگسترها سرعت را ترجیح می‌دهند و این روش کمی هم آنها را شلخته نشان می‌دهد! در حالی که تیراندازان حرفه‌ای نگران وقت نیستند و با دقت تمام نشانه‌گیری می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تفنگ اسلحه سلاح گنگستر نشانه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد