Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین المللی المپیک گزارش وادا در مورد دستکاری نمونه های دوپینگ در وزنه برداری را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش ایسنا، کمیته بین المللی المپیک در مورد آخرین وضعیت فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد، تمام اقدامات مداوم در فدراسیون جهانی وزنه برداری توسط IOC به دقت کنترل می شود چرا که هیات اجرایی IOC  بسیار نگران تصمیمات گیج کننده ای است که در چند روز اخیر توسط هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری گرفته شده است مخصوصا در مورد تعیین  رییس موقت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته بین المللی المپیک آخرین گزارش آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) در مورد فدراسیون جهانی نیز مطالعه خواهد کرد  و آخرین اقدامات در جلسه هیات اجرایی پیگیری می شود.

 به گزارش ایسنا، وادا در گزارشی عنوان کرد که نمونه ادار ۱۸ وزنه بردار از شش کشور دستکاری شده و نمونه های تمیز جایگزین نمونه های قبلی شده اند. اکنون این مسئله وزنه برداری را وارد بحران دیگری کرده است . البته وادا هنوز نام وزنه برداران و کشور ها را اعلام  نکرده است. پیش از این هم کمیته بین المللی المپیک نسبت به وضعیت نابسمان مدیریت فدراسیون جهانی ابراز نگرانی کرده بود و حتی عنوان کرد جایگاه این رشته در المپیک ۲۰۲۴ در خطر است.
انتهای پیام     

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري دوپينگ کمیته بین المللی المپیک کمیته بین المللی المپیک فدراسیون جهانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی