Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@18:16:25 GMT

وقوع جرم شرارت در اردبیل ۹۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۰۱۴

وقوع جرم شرارت در اردبیل ۹۲ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: وقوع جرم شرارت نسبت به سال قبل ۹۲ درصد افزایش داشته و در این خصوص تعداد ۲۳۴ نفر اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی صبح امروز در دیدار با مسئولان استانی با بیان بخشی از آمار و عملکرد اقدامات انجام یافته اظهار داشت: برابر بررسی‌های آماری، در خصوص وقوع جعل، 9درصد کاهش داریم و 81 درصد پرونده‌ها کشف شده‌اند و در خصوص جرائم اقتصادی 5 درصد کاهش داریم و در مبارزه با جرائم اقتصادی و مالی، که از اولویت های ناجاست، 37 فقره لوازم و کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش بیش از 95 میلیارد ریال کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال در خصوص قاچاق کالا و ارز، 56 درصد افزایش داریم و در بخش سرقت, سرقت منزل 21 درصد کاهش و سرقت مغازه 9 درصد کاهش  دارد و 84 درصد سرقت‌ها کشف شده و در این خصوص 11 درصد نسبت به سال قبل افزایش داریم و جزو استان های امن کشور هستیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در بخش تصادفات, کل درون و برون‌شهری,  47 درصد کاهش و مصدومین تصادفات 17 درصدکاهش دارد.

وی درخصوص جرایم فضای مجازی گفت: وقوع جرایم سایبری 27 درصد کاهش داشته که شامل برداشت اینترنتی غیر مجاز، هتک حیثیت و کلاهبرداری اینترنتی و همچنین کشف بیش از  صددرصدی جرائم سایبری را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر برخورد با اراذل و اوباش اظهار داشت: وقوع جرم شرارت نسبت به سال قبل 92 درصد افزایش داشته و در این خصوص تعداد 234 نفر اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

افزایش ضریب امنیت عمومی گیلان؛ یکی از اولویت‌های 9 گانه نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم استدیداری برای تکریم عالم برجسته اهل‌سنت| "رضایتمندی مردم و تمرکز بر پیشگیری از وقوع جرم" اولویت پلیس در کردستان است«جیک جیلنهال» نقش یک مجرم را در سریال «پسر» بازی می‌‌کند

 فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: پویش همدلی مومنانه دو مرحله انجام شده و مرحله سوم نیز به مناسبت هفته ناجا اخیرا اجرا شد و طی این سه مرحله، تعداد 800 بسته معیشتی جمعا به ارزش بیش از دو میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع گردید.

حسینی گفت: مستند به نظرسنجی‌های عمومی در بین آحادمردم استان، نیروی انتظامی استان در مولفه‌های میزان اعتماد، وجدان کاری، وظیفه شناسی، حسن عملکرد و پاسخگویی به نیاز های مردم، کیفیت خدمات رسانی، و دگرخواهی،  رتبه نخست در کسب رضایت مندی مردم را دارد. و این نشان می دهد که نیروی انتظامی استان، از طریق رویکرد توسعه اجتماعی، به پلیس جامعه محور تبدیل شده است.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان درصد افزایش درصد کاهش وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلای جهانی پس رفت
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • تورم در ترکیه به ۷۰ درصد رسید
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد