Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:19:15 GMT

دریافت آنلاین استعلامات ثبتی از شهرداری قزوین

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۱۷۳

دریافت آنلاین استعلامات ثبتی از شهرداری قزوین

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از اتخاذ تمهیداتی جهت دریافت الکترونیکی استعلامات ثبتی از شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن اسفندیاری اظهار کرد: زمینه همکاری شهرداری قزوین و اداره ثبت اسناد رسمی جهت دریافت الکترونیکی استعلامات از شهرداری فراهم شد.

وی گفت: یکی از مبادی اصلی دریافت استعلامات، دفاتر اسناد رسمی هستند که در صورت انجام آن به صورت الکترونیکی در مبدا بسیاری از ترددها و مراجعات غیر حضوری به شهرداری حذف می‌شود، بنابراین در جهت سهولت در دریافت این خدمات توسط شهروندان، شهرداری قزوین و اداره ثبت اسناد رسمی اقدام به همکاری نمودند تا از این پس این خدمت به صورت کاملاً الکترونیکی و غیر حضوری ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اطلاعات و فن‌آوری ارتباطات شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: از مزایای ایجاد این همکاری دریافت خدمات الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان و به صورت غیرحضوری است که علاوه بر جلوگیری از ترددهای غیرضروری به شهرداری قزوین از انتشار ویروس کرونا جلوگیری و باعث حفظ سلامت شهروندان قزوینی می‌شود.

کد خبر 451463

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی شهرداری قزوین مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم  در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

 وزیر کشور همچنین  با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود