Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:21:57 GMT

افزایش ۱۸ درصدی توان تحرکی پلیس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۱۲۷۳

افزایش ۱۸ درصدی توان تحرکی پلیس

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار رحمت اله محمدی در ششمین روز از هفته ناجا افزود: در راستای پشتیبانی بهینه از مأموریت‌های پلیس راهور ناجا، طی دو سال اخیر، موضوع افزایش توان تحرک و ارتقای وضعیت ناوگان ترابری این پلیس در اولویت برنامه‌های معاونت آماد و پشتیبانی ناجا قرار گرفت، به‌گونه‌ای که همزمان با هفته ناجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی شاهد برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان تحرک پلیس راهور ناجا و دومین مرحله الحاق تجهیزات در سال جاری  بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع با تامین بیش از ۱۵۵۰ دستگاه انواع خودروی تاکتیکی ـ ماموریتی و تعداد قابل‌توجهی موتورسیکلت علاوه بر نوسازی ناوگان این پلیس، شاهد تقویت۱۸درصد توان تحرک این پلیس هستیم.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد با آموزش تخصصی نیروها، از این تجهیزات ارزشمند به نحو مطلوب بهره‌برداری شود تا عمر انقلابی آنها در مجموعه نیروی انتظامی افزایش یابد.

سردار محمدی با اشاره به خودروهای جدید الحاقی به ناوگان ترابری راهور ناجا، بیان کرد: قطعا با تزریق تجهیزات به پلیس راهور، این مجموعه با توان بیشتری به اجرای مسئولیت خود پرداخته و مایه آرامش و اطمینان آحاد مردم، کارکنان و فرماندهان ناجا می‌شود، خصوصاً  با  پیامی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت هفته ناجا  صادر فرمودند، مسئولیت ما در جهت ارتقاء عملکرد و رسیدن به اهداف تبیینی، بیشتر شده و باید در این مسیر تلاش مضاعفی کنیم.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا ادامه داد: این معاونت، به‌عنوان رکن پشتیبانی کننده نیروی انتظامی برای تأمین و نگهداری تجهیزات، همواره آماده است تا با ابتکار و تدبیر در راستای تجهیز و آمادگی مجموعه، گام‌های مؤثری بردارد.

سردار محمدی با بیان اینکه نگهداری از اموال سازمانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود، تصریح کرد: این اصل در یگان‌های عملیاتی و اجرایی از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و کارکنان یگان‌ها می‌بایست دقت مضاعفی در خصوص نگهداشت اموال سازمانی بالاخص خودرو داشته باشند تا گام‌های مؤثری برداشته شود.
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شود، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار می شود.

برچسب‌ها معاون آماد و پشتیبانی ناجا پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور آماد و پشتیبانی ناجا نیروی انتظامی راهور ناجا پلیس راهور هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!

تصاویری از اقدام زیبای یک پلیس راهور منتشر شده که خودش برای باز کردن راه خودروها دست به کار شده است.

کد خبر 750696

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند