Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: مشکلات اقتصادی امروز کشور 10 درصد ناشی از تحریم و 90 درصد ناشی از عملکرد دولت است.
وی افزود: درست است که ما با تحریم‌ها و مشکلاتی در بحث فروش نفت و انتقال پول و... مواجه‌ایم اما این 10 درصد مشکل است و 90 درصد مشکل رویکرد وابستگی دولت به خارج و نگاه آن به دست‌های بیگانگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رویکرد وابستگی دولت به خارج برخلاف ارائه ملت و برخلاف میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی است که بر استقلال سیاسی و اقتصادی کشور در اصل دوم آن تأکید شده است.
ذاکر خاطرنشان کرد: درست است که مردم و دلسوزان انقلاب اجازه نمی‌دهند که این رویکرد وابستگی کشور را از مسیر اصلی خود خارج کند اما به هر حال آسیب‌ها و لطمات اقتصادی و معیشتی آن جبران‌ناپذیر است.


وی افزود: متأسفانه حرکت و اقدام خاصی را از سوی دولت و رئیس جمهور برای حل مشکلات نمی‌بینیم؛ اگر مسئولی تلاش داشته باشد و حتی نتواند مشکلی را حل کند وقتی مردم ببینند تلاش دارد برای کار وی ارزش قائل می‌شوند.
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نباید در سال پایانی تفکر دولت این باشد که خوب ما که سال آخرمان است پس هرچه اتفاق می‌افتد به ما ربطی ندارد.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وابستگی نماینده خارج دولت رویکرد وابستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان‌های دفاعی قرار نمی‌گرفت افتخارآفرینی وعده صادق رقم نمی‌خورد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمیان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در مراسم معرفی اساتید نمونه کشوری گفت: اگر بناست اتفاقات مورد آرزو رقم بخورد حتما با توجه به صحنه علم، دانش و تکریم دانشمندان، استادان و دانشجویان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رستمی: برنامه‌های دشمن در محیط دانشگاه شکست خورده است

وی افزود: افتخاری که امروز در بخش‌های مختلف کشور می‌بینیم محصول تلاش علمی دانشمندان، اساتید و معلمان و هم جریان حمایت مداوم از علم است.

رستمیان به حماسه وعده صادق اشاره کرد و گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان های دفاعی کشور قرار نمی گرفت این افتخارآفرینی رقم نمی خورد.

وی افزود: این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران