Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» ۲۰ و ۲۱ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: نخستین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پسا کرونا در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و تحت حمایت پایگاه استنادی جهان اسلام و سیویلیکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم مقیمیان با بیان اینکه این همایش به همت مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزاری می شود، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این همایش به‌صورت مجازی برگزار خواهدشد.

وی در خصوص اهداف همایش، تصریح کرد: استفاده از تجربیات، تلاش‌ها، تحقیقات و اقدامات صاحب‌نظران و متخصصان درگیر با ویروس کرونا و بررسی و تکمیل دانش حکمرانی در جهان پساکرونا از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

مقیمیان اضافه کرد: این همایش در موضوع اصلی دستیابی به دانش سلامتی و با ١٠ محور بین‌رشته‌ای نظام سلامت از جمله علوم پزشکی، مدیریت، حقوق، روانشناسی، محیط زیست، سبک زندگی، فنی مهندسی، تجارب تاریخی بحران و بیماری در جهان، آموزش، پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شناختی این همایش با محوریت تمرکز حوزه دانش سلامت و بهداشت بر تبیین ساختار، ماهیت دانش جدید و فرایند نظام های بین الملل در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای، شناخت شاخص های جدید قدرت با ابزار سلامت و بهداشت در حکمرانی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای و تبیین شاخصه های افراد دانش مدار در حیطه مختلف علوم سلامتی و بهداشت در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای تعریف شده است.

دبیر علمی همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» حوزه کاربردی این همایش را نحوه کنش و واکنش و تعاملات بین المللی با محوریت تمدن سازی نوین سلامت در حکمرانی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای، نحوه سیاستگذاری مطلوب در ابعاد سلامت و بهداشت در حکمرانی در جان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای، تبیین جایگاه علوم مختلف در حوزه های سلامت و بهداشت در دانشگاه برای دستیابی به حکمرانی تمدن ساز در جهان پساکرونا، تبیین سبک زندگی جدید در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای و نحوه کاربست دانش جدید سلامتی در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و صنعتی در جهان پساکرونا با توجه به علوم بین رشته ای اعلام کرد.

مقیمیان برنامه های پیش بینی شده برای همایش را شامل ارائه مقالات در دو بخش سخنرانی آنلاین و پوستری افلاین، دعوت از سخنرانان کلیدی در حوزه های مختلف مرتبط با موضوع همایش، برگزاری پنل‌های تخصصی برای بحث پیرامون چالش های حرفه ای از جمله پرستاری، پزشکی و کسب و کار در بحران کرونا و راهکارهای برون رفت از آن، برگزاری کارگاه های تخصصی مرتبط با موضوع همایش، برگزاری مسابقه تغییرات کسب و کارها در بحران کرونا و پس از کرونا معرفی کرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: کارگاه های «کمک به کسب و کار در بازآفرینی مدل کسب و کار خود»، «مدلسازی و شناسایی خطرات بهداشتی مرتبط با بیماری کووید ۱۹ با استفاده از نرم افزار پاپیونی»، «حرکات اصلاحی تنفسی در بیماران مبتلا به کووید ۱۹»، «تکنولوژی و کرونا»، «کارگاه گردشگری در پساکرونا» و «آشنایی با راهکارهای مقابله استرس در دوره کرونا و پساکرونا» در طول این همایش برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» افزود: همچنین مسابقه چالش فناوری در دوران کرونا نیز از برنامه های جانبی این همایش است.

وی در خصوص برآیندهای مورد انتظار این همایش گفت: پیش‌بینی می‌شود این واحد دانشگاهی با برخورداری از ظرفیت همکاری بین‌رشته‌ای در این همایش بتواند گنجینه مهمی از تجارب و دستاوردها را جمع‌آوری کرده و با تحلیل چالش‌ها در همه ابعاد، سهم بزرگی در سیاست‌گذاری ملی، منطقه‌ای و بومی داشته باشد.

نخستین همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» ۲۰ و ۲۱ آبان ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می شود و محققان و پژوهشگران تا تاریخ ۸ آبان ماه فرصت دارند برای ارسال مقالات اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد سلامت و بهداشت برگزار می شود همایش ملی آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

حوریه محمدی رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در این مراسم گفت: این جشنواره در شش حیطه یاددهی ویادگیری،ارزشیابی،طراحی و تولید محصولات داخلی و تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی و…. در دو مرحله دانشگاهی و کشوری و شش بخش داوری با حضور ۸۹ داور برگزار شد.

محمدی افزود: تعداد دانشگاه های علوم پزشکی ۷۰ دانشگاه هستند که ۵۴ دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند، وجود فر آیند های برگزیده با پراکندگی جغرافیایی در سراسر کشور از ویژگی های مهم این جشنواره بود.

محمدی با اشاره به اینکه شعار همایش آموزش علوم پزشکی آموزش علوم پزشکی،از کلاس درس تا عرصه است افزود: همایش آموزش علوم پزشکی با محور های توسعه و بازنگری برنامه های درسی منطبق با نیاز های اجتماعی، کیفیت آموزش بالینی،آموزش علوم پزشکی دانشجو محور، اخلاق حرفه ای در آموزش علوم پزشکی و فناوری های نوین آموزشی شروع به کار کرد.

کد خبر 6094556

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود