Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران در روزهای ششم و هفتم آبان ماه سال جاری با همکاری انجمن آبخیزداری ایران و به‌صورت نیمه حضوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر کاویان، رئیس دانشکده منابع طبیعی و دبیر پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران، در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و جهان به‌علت شیوع ویروس کرونا و به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تضمین سلامت شرکت کنندگان در همایش، کلیه فرایندهای همایش همچون فراخوان‌ها، ثبت‌نام، ارسال مقالات، ویرایش مقالات، پرداخت هزینه‌ها، کتابچه مقالات، گواهی پذیرش و گواهی شرکت در همایش به‌صورت مجازی و برخط صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به موضوع اصلی همایش با عنوان “آبخیزداری و امنیت ملی”، محورهای این همایش را مدیریت پایدار منابع آب و خاک و امنیت ملّی، سیلاب، مدیریت آبخیزها و امنیت ملّی، آینده پژوهی و آبخیزداری، آبخیزداری و پدافند غیرعامل، مدیریت جامع و توسعه پایدار آبخیزها، خشکسالی، مدیریت آبخیزها و امنیت ملّی، مسائل اقتصادی- اجتماعی حوزه‌های آبخیز و امنیت ملّی و مدیریت جامع آبخیزهای دامنه شمالی البرز و امنیت ملّی و منطقه‌ای برشمرد.

کاویان در ادامه افزود: دبیرخانه این همایش از آذرماه ۱۳۹۸ در دانشکده منابع طبیعی ساری آغاز به‌کار کرد که با شیوع ویروس کرونا از اسفند ۹۸ کلیه کارها به‌صورت غیرحضوری و برخط برگزار شد.

دبیر پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران با اشاره به اینکه نتایج داوری مقالات پانزدهمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران اعلام شده است و نویسندگان مقالات ارسالی به همایش می‌توانند نتایج داوری مقالات را از طریق آدرس الکترونیکی همایش http://wms 99 .sanru.ac.ir مشاهده کنند، خاطرنشان کرد: حدود ۱۵۰ عنوان مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این میان تعداد ۲۰ مقاله به‌صورت ارائه شفاهی و ۱۰۷ مقاله به‌صورت ارائه پوستری مورد تأیید داوران و کمیته علمی همایش قرار گرفت که کلیه مقالات پذیرش شده در روزهای همایش تحت سامانه‌های برخط و به‌صورت غیرحضوری ارائه خواهند شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، کاویان در پایان با تاکید بر چاپ مقالات برتر همایش در مجلات علمی-پژوهشی دانشگاه بیان کرد: با توجه به فراخوان‌های انجام شده، المپیاد علمی آبخیزداری و مسابقه عکس برتر نیز در روزهای همایش به صورت برخط برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری امنیت مل ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟