Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند پنج بازی شکست ناپذیری PSG در اواسط هفته شکسته شد ولی سرمربی آلمانی تیم می گوید نباید انتظارات کاذبی شکل بگیرد. 

توماس توخل از منتقدان پاری سن ژرمن خواسته است دیدی فراتر از شکست این تیم مقابل منچستریونایتد داشته باشند چرا که به عقیده او نمی توان در هر بازی به سادگی برنده شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، پس از راهیابی پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 21-2020، انتظارات برای فصل فعلی افزایش پیدا کرده است؛ اما شکست 2-1 خانگی مقابل منچستریونایتد چیزی نبود که هواداران این تیم می خواستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه بازی با دیژون، توخل از تیمش خواسته است که با خونسردی به کار خود ادامه بدهد. 

ما همیشه بعد از بازی ها با هم صحبت می کنیم. هر کسی نظرش را می گوید و ما از نظر تاکتیکی و ذهنی بازی را تحلیل می کنیم. این یک روند کاملا طبیعی است ولی ما به باختن عادت نداریم. ما از باختن متنفر هستیم و من نمی خواهم این به یک عادت تبدیل شود. شکست خوردن در پاری سن ژرمن یک موضوع جدی است و ما فردا (شنبه) باید نمایش متفاوتی داشته باشیم. باید دید مثبتی داشته باشیم و تلاش کنیم. همه انتظار دارند 6-0 برنده شویم ولی حتی اگر مطمئن باشم که به نتیجه قبلی واکنش نشان خواهیم داد، نمی توانیم این طور فکر کنیم. تیم ما همیشه به باخت ها واکنش نشان داده است و این بار هم در این راستا تلاش می کنیم. نباید از یاد ببریم که قبل از بازی با منچستر، پنج بازی موفقیت آمیز داشتیم: پنج برد. سه شنبه شب خودمان نبودیم و حالا باید به راه مان ادامه بدهیم. 

همچنین بخوانید:

توماس توخل پس از شکست مقابل منچستریونایتد: این بازی با اختلاف بسیار زیاد یکی از بدترین بازی های ما بود 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن یک بار دیگر از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند. تیم تحت هدایت لوئیس انریکه امشب با نتیجه 1-0 مقابل دورتموند شکست خورد و به فینال نرسید.

فرانسوی‌ها در بازی رفت که به میزبانی دورتموند برگزار می‌شد هم با نتیجه 1-0 شکست خورده بودند. ناصر الخلیفی از این ناکامی بزرگ به شدت ناراحت است.

رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن که در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مانند گونچالو راموس، رندال کولو موآنی و دیگر ستاره‌های قابل توجه را جذب کرده بود، امید داشت تا تیمش به فینال برسد.

الخلیفی بعد از بازی کانال پلاس گفت:"من ناراحتم چون فرصت ارزشمندی را برای رسیدن به فینال از دست دادیم. امشب مستحق حذف نبودیم، توپ نمی‌خواست از خط عبور کند و وارد دروازه شود."

او با تبریک به دورتموند گفت:"باخت در این مرحله خیلی سخت است، به دورتموند تبریک می‌گویم. ما برای هوادارانمان ناراحت هستیم. به هر حال باید آن را بپذیریم. گاهی اوقات همه چیز منصفانه نیست، اما باید آن را بپذیریم."

دیگر خبرها

  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • مارکو رویس: مهم نیست چند بار تیرک ما لرزید، مهم این است که دورتموند به فینال رسید
  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ