Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهادری جهرمی با حضور در منزل شهید آمر به معروف محمد محمدی ضمن اعلام تأسف و مراتب همدردی با خانواده این شهید تأکید کرد: باید هزینه ایجاد فساد و ناامنی در جامعه به قدری برای همگان افزایش یابد تا دیگر کسی جرأت ارتکاب به این اجرام را نکند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، «علی بهادری جهرمی» با حضور در منزل شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید آمر به معروف بر اقدام قاطع دستگاه قضا نسبت به مجازات عاملان این فاجعه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه اظهار داشت: من از باب تکلیف خدمت رسیدم تا این شهادت را به خانواده محترم شهید تبریک و تسلیت عرض کنم.

 

وی افزود: زمانی‌که خبر شهادت این عزیز را شنیدم در عین ناراحتی و بهت نسبت به این شهید بزرگوار غبطه خوردم. اینجا آمدم تا تبرک بجویم و مادر و خانواده شهید محمدی را زیارت کنم.

 

وی همچنین گفت: اراذل و اوباش و ظالمان و اهل باطل در شهر، منطقه، کشور و جهان همواره بوده‌اند و زین‌پس هم خواهند بود. وقتی حضرت سیدالشهدا را شهید می‌کنند امثال این شهید بزرگوار که جای خود دارند و ما انتظار هم نداریم که اینها نباشند،حتماً هستند اما ما ترسی از اینها نداریم.

 

رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضاییه تأکید کرد: ما باید کار خود را درست انجام دهیم تا این اراذل و اوباش و اهل باطل جرأت عرض‌اندام پیدا نکنند و تلاش ما هم این است که چنین افرادی ابتدا‌به‌ساکن اصلاح شوند و رشد کنند اما می‌دانیم که همیشه اینگونه نمی‌شود.

 

بهادری ادامه داد: بخشی از امر به معروف اقدام تربیتی است، اما بخش دیگر آن این است که هزینه چنین اقدام‌هایی بالا برود تا امثال این اراذل و اوباش جرأت نکنند که دست به چنین اقداماتی بزنند و لازمه این موضوع هم این است که همه با هم همدل باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه دستگیری این اراذل اوباش برای خانواده این شهید اثری ندارد تصریح کرد: دستیگیری اینها برای جامعه مفید است، چرا‌که اینها می‌فهمند هزینه چنین اقدام‌هایی بالا است و هر روز هم هزینه فساد باید بالاتر برود، چه در بین مردم و چه در بین مسئولین.

 

بهادری با تأکید بر اینکه جامعه ما در این حوزه نیاز به تلنگرهای جدی دارد گفت: ما به عنوان مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه همه امور حقوقی این شهدا و خانواده‌های آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد. نگاه ما هم نگاه مصداقی نیست و میخواهیم هم بخشی از حقوق این خانواده معظم استیفا شود و هم حق آن مفهوم و حقیقتی که این شهدا به دنبال آن رفتند ادا شود.

 

گفتنی است محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دوشنبه شب حوالی ساعت ۱۹ در راه احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شرق تهران (تهرانپارس) به دست تعدادی از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم، با ضربات چاقو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید امر به معروف قوه قضاییه امر به معروف و نهی از منکر اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد